24. Jula 2024.

Veličanstvena aerodinamika: Sa “samo” 300 KS mogao je preko 400 km/h! 

Bugattiju je bio potreban motor od preko 1.000 KS da pređe granicu od 400 km/h. Za ovaj auto je bilo dovoljno svega oko tri stotine.

Osam litara, 16 cilindara, četiri turbine i čak 1001 KS su bili potrebni Bugatijevom Veyronu da pređe granicu od 400 km/h, MG EX181 je uradio istu stvar davne 1959. godine sa samo 300 KS snažnim motorom.

I da stvari budu još zanimljivije, MG je u svoj automobil ugradio standardni 1.5 motor sa 69 KS, a zatim ga pojačao.

Snaga je tako podignuta na 304 KS, što je u rangu sa današnjim Golfom R. Međutim, ono što ovaj eksperimentalni automobil čini posebnim je njegova aerodinamika. Koeficijent otpora vazduha je samo 0,12.

Poređenja radi, Mercedes EQS, hvaljen zbog svoje prvoklasne aerodinamike, ima koeficijent otpora od 0,20.

Test konceptna vozila japanskog brenda Daihatsu dostigli su 0,17, što im je omogućilo da pređu 72 km sa jednim litrom goriva!

Zbog tako dobre aerodinamike, ovom automobilu je potrebno samo 29 KS da bi dostigao160 km/h. Fil Hil, nekadašnji šampion Formule 1, postigao je u njemu rekordnu brzinu od 409 km/h.

Svojevremeno je kazao da je automobil bio toliko aerodinamičan da bi skidanje noge sa papučice gasa samo malo usporilo auto

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare