Sa električnim automobilima će nestati hiljade radnih mesta, a dobavljači u auto-industriji će izgubiti ogroman profit. Jer, lep veliki auto bilo koje marke, ispod lima se sastoji od hiljada delova koji su proizvedeni na drugom mestu.
Schaeffler je jedna od onih kompanija (kao, na primer, ZF, Continental, Bosch, Brose…) koja snabdeva proizvođače automobila u Nemačkoj, ali i širom sveta.
Zbog prelaska na elektromobilnost, kompanija je već najavila gubitak 1.300 radnih mesta.
“Trenutno uglavnom demontiramo delove fabrika koje razvijaju i proizvode delove za motore sa unutrašnjim sagorevanjem”, rekao je direktor kompanije Klaus Rozenfeld u intervjuu za Welt am Sonntag.
Rozenfeld priprema kompaniju za nova vremena, ali upozorava i na prebrzi zaokret.
Kada je u pitanju električna mobilnost, Rozenfeld pokušava da ublaži trenutnu euforiju.
“Evropska utopija je verovati da će se u bliskoj budućnosti ljudi svuda voziti na električni pogon. Motori sa unutrašnjim sagorevanjem će još dugo biti potrebni na globalnom jugu”, kaže on.
B92.