Bentley je dostavio R-Type Continetal dr. Rowlandu Gueninu u Švicarsku u decembru 1953. godine, a on je izabrao boju slonovače za karoseriju te crvenu unutrašnjost. Potom je kompanija otkupila automobil 2001. godine i u potpunosti ga restaurirala.
Što se tiče Continentala GT Azure, lakiran je u Old English bijelu boju, koja je veoma slična boji modela R-Type. Svijetli hromirani detalji krase bokove i rešetku hladnjaka, a automobil je dobio 22-inčne felge s crnom i poliranom završnom obradom.
Unutrašnjost je presvučena Cricket Ball smeđom kožom za razliku od crvene unutrašnjosti klasika, ali oba automobila sadrže furnir od Burr orahovog drveta koji pokriva armaturnu ploču. U slučaju modernog automobila je odrađena završna obrada s otvorenim porama tako da postoji patina slična materijalu u klasičnom modelu. Ostali detalji uključuju australski furnir ravnog zrna s umetkom od šimšira, kao i zlatni sloj. Silueta modela R-Type nalazi se na pločicama na pragovima.
Azuri paket uključuje dosta opreme, prednja sjedišta s funkcijom masaže i šest različitih podešavanja koja se mogu programirati, a tu je i Bentley Dyamic Ride sistem s aktivnim stabilizatorima koji sprečavaju naginjanje automobila u zavojima. Touring Specification podrazumijeva adaptivni tempomat, sistem za održavanje vozila u traci, traffic assist i infracrvene kamere za detekciju pješaka, biciklista ili životinja koje su izvan svjetlosnog snopa. Dio paketa je i HUD display.
R-Type Continental je debitovao 1952. godine sa 4,6-litarskim 6-cilindričnim motorom koji je razvijao 153 KS. Prototip je kompletirao krug na stazi Montihery kod Pariza s prosječnom brzinom od 191,1 km/h tokom pet krugova. Bio je to jedan od najbržih automobila s četiri sjedišta koji se mogao kupiti u to vrijeme. Bentley je napravio 208 primjeraka prije kraja proizvodnje 1955. godine.