Prethodnik je imao dosta uspeha i predstavio neke zaista kultne konfiguracije kao što su Hellcat, Demon, Redeye i Jailbreak, ali je poslat u penziju krajem prethodne godine iz razloga što više nije u stanju da zadovolji zakone na račun izduvnih gasova.
Novitet donosi nekoliko novina. Biće dostupan u verzijama s dvoje i četvoro vrata, ali je možda najdramatičnija izmena ona da će postojati i konfiguracija na struju. Dodge nema u planu da se reši proverenih benzinaca, ali će motore V8 zameniti moderniji turbobenzinci sa šest cilindara.
Novi Charger ne očekujemo u izložbeno-prodajnim salonima pre nove godine, pa samim tim zvanične informacije su nepostojeće, ali to ne znači da neke od njih nisu procurile na društvene mreže. Tako je od ranije saznato da će svetlost dana prvo ugledati električne verzije, dok će turbobenzinci stići nešto kasnije.
Novi Charger je dostupan u dva paketa opreme i to sa veoma poznatim imenim kao što su R/T (Road/Track) i Scat Pack. Oba će deliti dva električna motora i pogon na sva četiri točka, pošto pogon na zadnje točkove više neće biti deo ponude. R/T će razvijati 496 konjskih snaga i 548 Nm obrtnog momenta, dok se Scat Pack može pohvaliti sa 670 „grla“ i 850 Nm obrtnog momenta. Deliće bateriju kapaciteta 93,9 kWh koja će omogućavati vožnju od 507 kilometara sa jednim punjenjem strujom za R/T, odnosno 416 kilometara za Scat Pack.
Stranica „Butter da Insider“ na društvenoj mreži „YouTube“ tvrdi da su dobili informacije i na račun cena i to pretežno za prvo izdanje pod imenom First Edition. Za očekivati je da takve verzije budu napucane opremom i samim tim i skupe, ali će se mnogi verovatno šokirati koliko novca je potrebno izdvojiti za novi Charger.
Naime, spomenuti izvor tvrdi da će R/T koštati 68.570 američkih dolara dok će za Scat Pack biti potrebno izdvojiti 82.170 „zelembaća“. Radi poređenja, R/T je prethodne godine sa 5,7-litarskim benzincem je koštao 45.065 najmanjih zelenih novčanica dok je Scat Pack olakšao novčanik kupca za 51.925 dolara.
Naravno, poređenja dva modela su „babe i žabe“ pošto je jedan na struju dok je prethodnik pružao tradicionalne benzince sa osam cilindara, a Dodge nas ubeđuje da je novitet značajno bogatije opremljen. Butter da Insider dodaje da su mu izvori rekli da će budući turbobenzinac sa šest cilindara koštati manje-više kao dosadašnji V8.
Dodge je danas deo velikog Stellantisa za koji se priča da je spreman da eliminiše sve brendove koji ne posluju pozitivno. Iz tog razloga, Charger je veoma bitan model i može se reći da od njega zavisi budućnost celog brenda…