14. Augusta 2023.

Udruženje za zaštitu životinja PETA poziva brend Ralf Loren da ne koristi kašmir

Na nedavno odžanom onlajn sastanku, udruženje za zaštitu životinja PETA izrazilo je svoju zabrinutost u vezi sa korišćenjem kašmira za proizvodnju luksuznih odevnih predmeta brenda Ralf Loren. Oni smatraju da je način postupanja sa kozama u procesu dobijanja kašmira nehuman.

Udruženje za zaštitu životinja PETA poziva brend Ralf Loren da ne koristi kašmir
Džemperi od kašmira brenda Ralf Loren mogli bi uskoro biti zamenjeni drugim materijalima

Tek što je borba pristalica etičkog postupanja sa životinjama (manje-više) završena kada je u pitanju korišćenje prave kože i krzna u modnoj industriji, udruženje za zaštitu životinja PETA uputilo je novi apel modnom brendu Ralf Loren zbog korišćenja kašmira u proizvodnji luksuzne garderobe.

Apel upućen na godišnjem sastanku kompanije

Godišnji sastanak kompanije Ralf Loren, pored uobičajenih korporativnih pitanja, bio je “obojen” i zabrinutošću udruženja za zaštitu životinja PETA, koje je pitanje korišćenja kašmira iznelo pred top menadžmentom modnog brenda. Fokus je bio na nehumanom postupanju sa kozama u procesu dobijanja skupocenog materijala u fabričkim postrojenjima na azijskom kontinentu.

Čelnici modnog brenda saglasni – sprovešćemo detaljno istraživanje

U odgovoru na apel navedeno je da je kompanija veoma striktna kada je u pitanju tretman životinja koje se nalaze u njenom lancu snabdevanja.

“Naša politika nas obavezuje na poštovanje prema životinjama, za koje verujemo da zajedno sa drugim praksama mogu doprineti očuvanju vrsta i zaštiti ekosistema”, rekla je Kejti Joanili, glavni rukovodilac za globalni uticaj i komunikacije modnog brenda.

Takođe, u odgovoru je navedeno i da svesni izveštaja, čekaju dodatne informacije koje bi im pomogle da bolje procene situaciju i preduzmu sve neophodne mere.

Da li je humanost prema životinjama cena pravog luksuza?

U navodima PETE istaknuto je i da se Ralf Loren Korporacija obavezala da će ponuditi bezvremenske modne komade kreirane na odgovoran i održiv način, i da kompanija veruje da pravi luksuz podrazumeva i način na koji su predmeti napravljeni. U svetlu poslednjih događaja, preostaje da vidimo da li će modni brend preispitati način poslovanja, prihvatiti definiciju pravog luksuza i izbaciti iz upotrebe kašmir.

RT.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare