Na nedavno odžanom onlajn sastanku, udruženje za zaštitu životinja PETA izrazilo je svoju zabrinutost u vezi sa korišćenjem kašmira za proizvodnju luksuznih odevnih predmeta brenda Ralf Loren. Oni smatraju da je način postupanja sa kozama u procesu dobijanja kašmira nehuman.
Tek što je borba pristalica etičkog postupanja sa životinjama (manje-više) završena kada je u pitanju korišćenje prave kože i krzna u modnoj industriji, udruženje za zaštitu životinja PETA uputilo je novi apel modnom brendu Ralf Loren zbog korišćenja kašmira u proizvodnji luksuzne garderobe.
Having more or less won the fight against fur in fashion, PETA is coming for cashmere. As part of that effort, the animal rights group submitted a question at the Ralph Lauren Corp. annual meeting, held virtually on Thursday. https://t.co/breVfBhDHr
— WWD (@wwd) August 3, 2023
Apel upućen na godišnjem sastanku kompanije
Godišnji sastanak kompanije Ralf Loren, pored uobičajenih korporativnih pitanja, bio je “obojen” i zabrinutošću udruženja za zaštitu životinja PETA, koje je pitanje korišćenja kašmira iznelo pred top menadžmentom modnog brenda. Fokus je bio na nehumanom postupanju sa kozama u procesu dobijanja skupocenog materijala u fabričkim postrojenjima na azijskom kontinentu.
Čelnici modnog brenda saglasni – sprovešćemo detaljno istraživanje
U odgovoru na apel navedeno je da je kompanija veoma striktna kada je u pitanju tretman životinja koje se nalaze u njenom lancu snabdevanja.
“Naša politika nas obavezuje na poštovanje prema životinjama, za koje verujemo da zajedno sa drugim praksama mogu doprineti očuvanju vrsta i zaštiti ekosistema”, rekla je Kejti Joanili, glavni rukovodilac za globalni uticaj i komunikacije modnog brenda.
Takođe, u odgovoru je navedeno i da svesni izveštaja, čekaju dodatne informacije koje bi im pomogle da bolje procene situaciju i preduzmu sve neophodne mere.
Da li je humanost prema životinjama cena pravog luksuza?
U navodima PETE istaknuto je i da se Ralf Loren Korporacija obavezala da će ponuditi bezvremenske modne komade kreirane na odgovoran i održiv način, i da kompanija veruje da pravi luksuz podrazumeva i način na koji su predmeti napravljeni. U svetlu poslednjih događaja, preostaje da vidimo da li će modni brend preispitati način poslovanja, prihvatiti definiciju pravog luksuza i izbaciti iz upotrebe kašmir.
RT.