Odsjek za upravljanje nepokretnom imovinom Grada obavještava da je u toku revizija evidencije nepokretne imovine Grada Banjeluke na lokalitetu Paskoline ciglane, a u cilju izrade Urbanističkog plana i sticanja uslova za privođenje zemljišta trajnoj namjeni.
“U svrhu utvrđivanja pravnog osnova za korišćenje poslovnih prostora koji su u vlasništvu Grada, te iznalaženja načina za zadovoljenje obostranih interesa, molimo vas da dana 12. februara 2025. godine u 11.00 časova pristupite u službene prostorije Odsjeka za upravljanje nepokretnom imovinom Grada u Ulici kralja Alfonsa XIII broj 1, sprat 2, službenik Stupar Dejan, radi održavanja zajedničkog sastanka sa predstavnicima Grada”, navedeno je iz ovog Odsjeka.
Naveli su i to koju dokumentaciju je potrebno da ponesu svi oni koji koriste poslovne prostore, koji su u vlasništvu Grada na ovom lokalitetu.
“Prilikom dolaska neophodno je da sa sobom ponesete svu raspoloživu dokumentaciju na osnovu koje koristite poslovni prostor, kao i dokumentaciju o objektu u kom se prostor nalazi ukoliko istu posjedujete. Ukoliko ne postupite u skladu sa obavještenjem, ovaj odsjek preduzeće mjere i radnje u skladu sa svojim nadležnostima, što može u konačnici rezultirati i iseljenjem iz poslovnog prostora koji koristite”, dodaju iz Odsjeka za upravljanje nepokretnom imovinom.
Za sve dodatne informacije dostupan je i kontakt telefon broj: 051/220-286.