Oni su najavili da serija izlazi u novembru, a u samom rijalitiju je učestvovalo 456 takmičara koji se takmiče u igrama u školskom dvorištu da osvoje 4,56 miliona dolara u 10 epizoda.
Iako u najavi od 27 sekundi nema mnogo iznenađenja, čini se da Netflix nije mnogo odstupio od originalne formule serije. Tizer prikazuje događaje iza kulisa tokom rada na setu, rekreirajući veći deo produkcijskog dizajna prvobine serije.
Tu je i kratak pogled na nadglednike u njihovim maskama i crvenim kombinezonima, takmičare u zelenim kombinezonima i barake u kojima su verovatno boravili te džinovsku animatorsku lutku koja predsedava visokim ulozima (ali ne i smrtonosnom, u slučaju reality show) igra Red Light Green Light.
Ranije ove godine, Variety i Rolling Stone naveli su da se Netflixova verzija serije “Squid Game:The Competition”, koja se snima u Velikoj Britaniji, pretvorila u noćnu moru te da su pojedine takmičare iznosili na nosilima, a drugi su pretrpeli jake promrzline.
This November, the game you love becomes reality. #TUDUM has your first sneak peek at how the brand new competition series, Squid Game: The Challenge is coming to life. pic.twitter.com/UZWBnOIwoF
— Netflix (@netflix) June 17, 2023