15. Februara 2023.

Twitter je napravio sistem za vještačko boostanje tvitova Elona Muska

U izvještaju se navodi da je Muskov rođak i uposlenik Twittera James Musk poslao hitnu poruku uposlenicima putem Slacka u ponedjeljak ujutro.

“Otklanjamo problem s engagementom na platformi”, napisao je on te je situaciju nazvao “hitnom”. Također, zatražio je od svih koji znaju pisati kod da pomognu. Razlog svega je to što je tvit američkog predsjednika Joea Bidena, koji je navijao za Philadelphia Eaglese u Super Bowlu, imao veći engagement od Muskovog tvita.

Navodno je predsjednikov tvit privukao 29 miliona impresija, a Muskov “samo” 9,1 milion prije nego ga je izbrisao. Muskov problem s engagementom tvitova počeo je i prije Super Bowla. Platformer je ranije objavio da je direktor Twittera prethodno otpustio jednog od dva preostala glavna inženjera jer je sugerisao da Muskovi tvitovi više nemaju toliko impresija jer ljudi više nisu zainteresovani za ono što on govori.

Oko 80 uposlenika Twittera navodno je dobilo zadatak da istraže moguće razloge za opadanje engagementa Muskovih tvitova, a uzeli su u obzir mogućnost da ga je mnogo ljudi blokiralo i aktiviralo opciju “mute” u proteklim mjesecima. Također su razmotrili legitimne potencijalne tehničke probleme jer bi tvitovi korisnika čiji postovi inače imaju dobre performanse trebali biti automatski promovisani.

Tim inženjera je osmislio sistem koji podrazumijeva implementaciju koda za vještačko boostanje Muskovih tvitova za faktor od 1.000, a time se osigurava da se rangiraju više od svih ostalih u feedovima korisnika. Kao rezultat toga, više od 90 posto od 128,9 miliona Muskovih followersa vidjelo je njegove tvitove, a čak i oni koji ga ne prate nastavili su viđati njegove postove na svom timelineu.

Iako Musk nije detaljno govorio o tom problemu, ipak je priznao promjenu na svoj način, uključujući obavljivanje memea “forced to drink milk”. On je također zatražio od korisnika da prate situaciju dok je Twitter “prilagođavao algoritam” nakon što su se oni počeli žaliti da “vide Elona sve vrijeme”.

Međutim, “prilagođavanja” nisu uklonila njegovu prednost u potpunosti, jer su Elonovi tvitovi i dalje vještački boostovani za faktor manji od 1.000.

U suštini, korisnici će i dalje često viđati Muskove tvitove.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare