4. Septembra 2024.

Trend iz Španije se širi Evropom, ljudi masovno okreću ananas naopačke, trgovci su bijesni

‘Ovo ludilo mora prestati!’

Osoba kojoj se neko dopao treba da udari svoja kolica o kolica druge osobe, pokazujući da bi voljela razgovarati

U Španiji se pojavio neobičan trend koji ohrabruje samce da traže partnere u supermarketima koristeći “kodeks” zasnovan na voću, izazivajući haotične scene, pa čak i pozive policiji da uspostavi red.

Naime, postoji posebna lozinka za upoznavanje potencijalnih partnera i to je ananas koji je naopako u korpi. A postoji tačno vreme kada bi se tragači za ljubavlju trebali pojaviti u radnji, a to je od 7 do 8 popodne.

Posebno važna lokacija u samoj radnji je prostor u kojem se prodaje vino i gdje bi se potencijalni ljubitelji trebali naći.

Osoba kojoj se neko dopao treba da udari svoja kolica o kolica druge osobe, pokazujući da želi da razgovara. Ako su osjećaji obostrani, druga osoba može uzvratiti ili jednostavno početi razgovarati.

Međutim, drugi artikli u kolicima takođe mogu imati neko značenje u ovoj igri. Dakle, čokolada i slatkiši znače da osoba želi dugotrajnu vezu. Salata i povrće znače želju za kraćom vezom.

Nošenje ključeva u ruci i zveckanje njima je još jedan znak da učestvujete u igri.

Još jedan znak da se nekome sviđate je ako vam ‘slučajno’ stavi teglu gazpače u kolica.

Mnogi taj fenomen nazivaju ‘Hacendado Tinder’.

Za ovu nesvakidašnju pojavu navodno je ‘kriva’ glumica Vivy Lin , koja je na društvenim mrežama objavila video na kojem se vozi kolicima s ananasima po radnji Mercadona .

@yosoyvivylin

¿Lo sabíais? 🤣🤣🤣🤣 // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román

♬ Quirky Suspenseful Indie-Comedy(1115050) – Kenji Ueda

Fenomen je već privukao pažnju medija, a u radnjama širom Španije pojavljuju se izvještaji o neobičnim događajima.

U Madridu je bilo izvještaja o grupama tinejdžera koji su u večernjim satima gurali kolica u radnjama, a da nisu kupili nikakve proizvode.

Jednog muškarca su njegovi prijatelji u prodavnici obukli u džinovski ananas u sklopu njegove momačke večeri.

U Bilbau je policija pozvana u poslovnicu Mercadona između 19:00 i 20:00 sati zbog nemilih scena unutra, iako nije morala intervenirati.

Iako se ova manija možda pokazala popularnom kod nekih, nije dobro prošla kod mnogih zaposlenih u Mercadoni koji su bili ostavljeni da čiste neprokupljenu robu.

Ananas se već ranije pojavljivao kao simbol potrage za ljubavnim partnerima, posebno u ‘swingerskoj’ subkulturi.

Nakon Španjolske, trend se postepeno širi i na Portugal, a postoji i potencijal za daljnju ekspanziju.

Jutarnji.hr

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare