‘Ovo ludilo mora prestati!’
Osoba kojoj se neko dopao treba da udari svoja kolica o kolica druge osobe, pokazujući da bi voljela razgovarati
U Španiji se pojavio neobičan trend koji ohrabruje samce da traže partnere u supermarketima koristeći “kodeks” zasnovan na voću, izazivajući haotične scene, pa čak i pozive policiji da uspostavi red.
Naime, postoji posebna lozinka za upoznavanje potencijalnih partnera i to je ananas koji je naopako u korpi. A postoji tačno vreme kada bi se tragači za ljubavlju trebali pojaviti u radnji, a to je od 7 do 8 popodne.
Posebno važna lokacija u samoj radnji je prostor u kojem se prodaje vino i gdje bi se potencijalni ljubitelji trebali naći.
Osoba kojoj se neko dopao treba da udari svoja kolica o kolica druge osobe, pokazujući da želi da razgovara. Ako su osjećaji obostrani, druga osoba može uzvratiti ili jednostavno početi razgovarati.
Međutim, drugi artikli u kolicima takođe mogu imati neko značenje u ovoj igri. Dakle, čokolada i slatkiši znače da osoba želi dugotrajnu vezu. Salata i povrće znače želju za kraćom vezom.
Nošenje ključeva u ruci i zveckanje njima je još jedan znak da učestvujete u igri.
Još jedan znak da se nekome sviđate je ako vam ‘slučajno’ stavi teglu gazpače u kolica.
Mnogi taj fenomen nazivaju ‘Hacendado Tinder’.
Za ovu nesvakidašnju pojavu navodno je ‘kriva’ glumica Vivy Lin , koja je na društvenim mrežama objavila video na kojem se vozi kolicima s ananasima po radnji Mercadona .
Fenomen je već privukao pažnju medija, a u radnjama širom Španije pojavljuju se izvještaji o neobičnim događajima.
U Madridu je bilo izvještaja o grupama tinejdžera koji su u večernjim satima gurali kolica u radnjama, a da nisu kupili nikakve proizvode.
Jednog muškarca su njegovi prijatelji u prodavnici obukli u džinovski ananas u sklopu njegove momačke večeri.
U Bilbau je policija pozvana u poslovnicu Mercadona između 19:00 i 20:00 sati zbog nemilih scena unutra, iako nije morala intervenirati.
Iako se ova manija možda pokazala popularnom kod nekih, nije dobro prošla kod mnogih zaposlenih u Mercadoni koji su bili ostavljeni da čiste neprokupljenu robu.
Ananas se već ranije pojavljivao kao simbol potrage za ljubavnim partnerima, posebno u ‘swingerskoj’ subkulturi.
Nakon Španjolske, trend se postepeno širi i na Portugal, a postoji i potencijal za daljnju ekspanziju.
Jutarnji.hr