Microsoft je pokrenuo novu marketing kampanju koja, na inovativan način, pokazuje šta sve mogu konzole Xbox Series.
U pitanju je video-snimak koji počinje živim kadrovima kao za neki trejler akcionog filma, a nova kampanja pokrenuta je nedelju dana nakon što je zaključena dugo čekana kupovina Activision Blizzard studija.
Početak oktobra označava novu eru za Xbox, jer pored toga što su kupili Blizzard, kompanija planira da proširi svoje poslovanje i na svet mobilnih igara. U nedavnom podkastu, čelnici Xbox-a su objasnili da su ove dve stvari usko povezane.
Kampanja pod nazivom “Osnaži svoje snove” kreće sa prikazom nekih od poznatijih igara, kao što su Cyberpunk 2077 ili Starfield. U četvrtak, 19. oktobra, Xbox je debitovao i na Las Vegas Sferi, koji je kao pravljen za loptasti “X” logo.
U već pomenutom podkastu, najavljeno je da Call of Duty neće biti Xbox ekskluzive, i da će zapravo dosta proći pre nego što mnogi Blizzard naslovi stignu na Xbox Game Pass zbog logistike neophodne za sve to.