Japanski proizvođač namjerava ostvariti ovaj cilj kroz “integraciju baterija sljedeće generacije i sonične tehnologije”, a također planira lansirati punu električnu ponudu do 2026. godine. Toyota već nudi poptuno električni SUV bZ4X koji može preći oko 435 km s jednim punjenjem baterije. U planovima su i novi električni modeli za Lexus, Toyotin luksuzni brend, a rok je isti.
Kompanija je počela investirati u “polja orjentisana na budućnost” još 2016. godine, a do marta je prebacila polovinu svog istraživačkog i razvojnog osoblja te troškove u Advanced Development sektor. U maju je Toyota pokrenula svoj BEV Factory, mjesto dizajnirano isključivo za razvoj tehnologije namijenjene baterijama za električne automobile. Kompanija je usvojila “giga casting”, odnosno giga livenje koje podrazumijeva upotrebu mašina za livenje aluminija pod visokim pritiskom za izradu većih dijelova automobila, a koje je prvi koristila kompanija Tesla. Ovaj potez će smanjiti troškove proizvodnje, dok će se karoserija proizvoditi od samo tri dijela.
Toyotin drugi biznis dolazi u formi pod nazivom Hydrogen Factory, a to je organizacija koju planira pokrenuti u julu u nadi da će “pojednostaviti odluke” i ponuditi naprednije, jeftinije gorive ćelije kroz partnerstva i vlastite inovacije. Vodik sam po sebi nije jeftin niti široko dostupan, a to predstavlja dodatne prepreke u adaptaciji. Toyotin automobil na vodik, poznati Mirai, trenutno ima domet do 650 kilometara, dok punjenje traje samo pet minuta.
Toyota je nedavno predstavila GR H2 Racing Concept za buduće nastupe na utrci 24 sata Le Mansa u novoj kategoriji automobila na vodik, gdje je brzo punjenje ključno.