16. Maja 2025.

Toyota u ovoj zemlji “ubila” bZ4x u korist bZ

Nakon debija u Evropi, osvežena Toyota bZ4x konačno stiže na američko tlo, ali ne onakva kakvu je tamo pamte.

Dok evropski model zadržava originalno ime, severnoamerička verzija će se jednostavno zvati Toyota bZ. A ovo nije samo obično preimenovanje, jer postoje značajna poboljšanja u stilu, tehnologiji i performansama.

Počevši od dizajna, odlazeći bZ4x je već imao Toyotin “čekićasti” prednji deo, ali novi bZ ga podiže na viši nivo oštrijim LED farovima i agresivnijim usisnicima vazduha na braniku. Ove izmene su dopunjene novim dizajnom alu felni, dostupnim u veličinama od 18 ili 20 inča, što krosoveru daje prefinjeniji i uglađeniji izgled.

Ostatak eksterijera ostaje uglavnom nepromenjen, ali su blatobrani dostupni u boji karoserije, što primetno osvežava celokupni dizajn krosovera dugačkog 4.690 mm. Međutim, blatobrani u boji karoserije se nude samo uz Wind Chill Pearl, Heavy Metal i Black spoljašnje boje, tako da su opcije donekle ograničene.

Unutrašnjost doživljava osveženje sa većim 14-inčnim infotainment ekranom osetljivim na dodir koji je sada standardan u celoj ponudi, uparen sa duplim bežičnim punjačima i prilagodljivim ambijentalnim osvetljenjem sa 64 boje. Toyota je takođe uvela ručice menjača iza volana, dajući vozačima mogućnost podešavanja nivoa regenerativnog kočenja.

Dok su promene na eksterijeru i enterijeru relativno blage, prava akcija se dešava ispod haube. Toyota bZ i dalje koristi e-TNGA platformu, ali su inženjeri napravili značajna poboljšanja i u pogonskom sklopu i u opcijama baterija.

Dva elektromotora u verziji sa pogonom na sva četiri točka (AWD) isporučuju kombinovanu snagu od 338 KS, dok jedan motor u verziji sa pogonom na prednje točkove (FWD) proizvodi 221 KS. Poređenja radi, odlazeći bZ4x je nudio 215 KS u AWD verziji i 201 KS u FWD. 

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare