Da je Toyota jedan od brendova koje kupci najviše cijene i po nekima jedan od prvih u svijetu po kvalitetu izrade, prema eksternim istraživanjima, neosporna je realnost i ono što ju je stalno uzdizalo na poziciju broj 1 među svetskim proizvođačima. Njena hibridna tehnologija sa samopunjenjem je lider na evropskom tržištu gde takođe trijumfuje sa svojim modelima.
Bezbednost je još jedna od njenih jakih strana, ali curenje iz Kancelarije za patente i žigove Sjedinjenih Američkih Država otkrilo je da japanska firma radi na sofisticiranim prednjim sedištima, posebno za vozača, koja će pružiti veoma visok nivo udobnosti. Sistem, nazvan „kinetic seat cushions“ (kinetički jastuci za sedenje), posebna je varijanta onih razvijenih za Tacomu TRD Pro, pikapa koji se prodaje na drugoj strani Atlantika, opremljen sedištima visokih performansi pod nazivom „IsoDynamic“ koja imaju dodatne amortizere za prigušivanje vibracija.
Ali ova sedišta nove generacije idu i korak dalje, jer amortizeri na slikama patenta koji je procurio su takođe dodati novom pomoćnom unutrašnjem skeletu u koji su montirani jastuci koji se automatski prilagođavaju kretanju tela vozača u zavisnosti od sila koje deluju na sedište, tako da će osetiti manje preopterećenje u inerciji kada ugao puta ne bude veći.
Inženjeri iz odeljenja brenda u SAD ističu u registrovanoj patentnoj dokumentaciji da rotirajući pokret strukture sedišta pomaže da vozač ostane u centru sedišta, smanjujući zamor ograničavanjem kretanja tela. I to zahvaljujući ne samo dva amortizera postavljena ispod sedišta, već i dva dodatna koja su smeštena u naslonu.
Čak i japanski brend ističe da ovo rešenje omogućava rotaciju ili naginjanje sedišta prema potrebama vozača i suvozača. Toyota ističe da ova zanimljiva inovacija utiče i na bezbednost, jer će poboljšati vidljivost kroz šoferšajbnu i retrovizore. Naravno, za sada nema datuma predstavljanja, ali se radi na tome. Svakako, ovakvi tipovi patenata nisu ništa ekstravagantno, posebno kada je reč o nečemu što se tiče bezbednosti.
AutoRepublika