Model je prvi put predstavljen 2002. godine, a aktuelna generacija stigla je 2014.
Toyota Probox je jedan od najneobičnijih modela na japanskim putevima – praktičan karavan jednostavnog dizajna, koji već više od decenije opstaje uz minimalne izmene i vernu bazu kupaca.
Za 2026. godinu Probox dobija nova bezbednosna unapređenja, dok koncept ovog vozila ostaje gotovo nepromenjen.

Model je prvi put predstavljen 2002. godine, a aktuelna generacija stigla je 2014, uz prepoznatljivu karoseriju koja se nije bitno menjala.
Toyota sada dodaje unapređeni Toyota Safety Sense paket, uključujući poboljšani Pre-Crash sistem, asistenciju pri upravljanju i kočenju, kao i Parking Support Brake, piše CarScoops.

U kabini sve ostaje jednostavno. Analogni instrumenti dobijaju mali 4,2-inčni ekran, a tu je i novi volan sa komandama, preuzet iz Corolle.
Infotejnment ekran i dalje ne postoji – na njegovom mestu je plastična maska, kao dokaz da Probox ostaje veran minimalizmu.
Opcije uključuju automatski zatamnjivo unutrašnje ogledalo i sedišta laka za čišćenje.

Mehanički, Probox i dalje koristi platformu starijih Corolla modela, a za 2026. godinu iz ponude izlazi osnovni 1.3 motor.
Standard sada postaje 1.5-litarski benzinac sa 107 KS i CVT menjačem, uz izbor prednjeg ili 4×4 pogona. Dostupan je i hibrid, sa istom bazom, ali slabijim benzincem i jednim elektromotorom.

Cena u Japanu sada iznosi od 1.918.400 do 2.261.600 jena (oko 10.500-12.500 evra), što je povećanje od oko 1.160 evra u odnosu na prethodnu verziju, ali Probox ostaje jedan od najpovoljnijih karavana na tržištu.
Nakon što je Nissan ukinuo model AD, jedina ozbiljna konkurencija ostaje Mazda Familia Van – zapravo isti automobil pod drugim imenom.

Probox tako i dalje ima svoje mesto na tržištu: jednostavan, jeftin, praktičan i izgleda neuništiv.