TikTok kao jedna od najpopularnijih aplikacija za mobilne uređaje, počela je sa testiranjem 60-minutnih video sadržaja kako bi proširila izbor i povećala broj korisnika.
TikTok je počeo kao mesto za brze i kratke video klipove u trajanju od 15 sekundi, ali je postepeno povećavao ograničenje dužine videa zbog zahteva korisnika. U početku je produžio vreme trajanja video zapisa na jedan minut, ali se platforma nije zaustavila na tome – kasnije je dozvolila video snimke u trajanju od tri minuta, a zatim produžila na 10 minuta.
Ranije ove godine, TikTok je počeo da eksperimentiše sa 30-minutnim prenosom video klipova. Čini se da je ova popularna platforma, sada otišla još korak dalje. Stručnjak za društvene medije Matt Navarra kaže da TikTok sada dozvoljava pojedinim korisnicima da testiraju slanje video zapisa u trajanju od čak 60 minuta.
Trenutno, korisnici TikTok-a mogu da otpremaju video zapise u trajanju do 10 minuta ili snimaju video zapise od 60 sekundi direktno u aplikaciji. Međutim, ako idemo prema onome što je Navarra podelio u svojoj objavi, ova ograničenja bi se uskoro mogla povećati. TechCrunch je dobio potvrdu od TikTok-a da se nova mogućnost uveliko testira sa odabranom grupom korisnika i na određenim tržištima. TikTok je takođe napomenuo da još uvek nema planova za uvođenje ove funkcije širem korisničkom auditorijumu.
Tik Tok polako ali sigurno ulazi na You Tube teren
Ako TikTok uvede duže trajanje video sadržaja, to će doneti značajnu evoluciju u odnosu na prvobitno ograničenje video zapisa od svega 15 sekundi. Ovo unapređenje je deo ByteDance strategije, TikTok matične kompanije, sa ciljem da poveća ponudu i tip sadržaja koji nudi kako rast korisnika ove platforme počinje da opada, barem u SAD.
Nedavna TikTok unapređenja definitivno idu direktno u pravcu konfrontacije i rivalstva sa YouTube-om. Testiranjem i potencijalnim proširenjem ograničenja dužine video snimka, TikTok signalizira napor da privuče kreatore koji su obično poznati po svom sadržaju dužeg trajanja na YouTube kanalu.
Tradicionalno, TikTok je bio epicentar kratkih i dinamičnih video snimaka, dok je YouTube dominirao prostorom video sadržaja dužeg formata, pri čemu su mnogi kreatori koristili obe platforme kako bi maksimalno povećali svoju gledanost među korisnicima.
Međutim, situacija se menjala poslednjih nekoliko godina. Kako TikTok počinje da prihvata video klipove sa dužim trajanjem, a YouTube odgovara uvođenjem kraćih formata kao što su Shorts, razlike između ove dve platforme postaju sve manje, prenosi Android Police.
Ko je vaš favorit – Tik Tok ili You Tube?
Izvor: Benchmark