Uprkos budžetu od samo 60 miliona dolara, ova japanska samurajska avantura je bila kritički hvaljena zbog svog otvorenog sveta. Upravo zbog toga se čini da je postala šablon za moderan dizajn otvorenog sveta.
Veoma nedavno, kreatori igre Star Wars Outlaws izjavili su da su koristili Ghost of Tsushima kao referencu za svoj naslov. Smatrali su da su priča, likovi, otvoreni svet i fantazija o tome da budete samuraj u Japanu jednostavno bili previše dobri.
Slično tome, još jedno izdanje Ubisofta, Assassin’s Creed Mirage, inspirisano je od strane Ghost of Tsushima na drugačiji način. Razvojnji tim je potvrdio da su ponudili arapski jezik, baš kao što je Sucker Punch uradio za japanski.
Osim Ubisofta, i razvojnji tim igre Rise of The Ronin je prethodno izjavio da su koristili Ghost of Tsushima kao referencu jer su bili iznenađeni nivoom istraživanja koje je Sucker Punch uložio u japansko okruženje.
Negde drugde, Square Enix je pogledao na rad Sucker Puncha po inspiraciju prilikom pravljenja Final Fantasy 7 Rebirth. Najzanimljiviji deo je taj što, iako igra nije razvijena od strane japanskog tima, dobila je najviše aplauza od japanske publike zbog svoje autentičnosti.
Tvorci Final Fantasy i Resident Evil igara su takođe bili impresionisani sjajnim detaljima u okruženju.
Ukratko, čini se da developeri otvorenog sveta gledaju na rad Sucker Puncha za najbolje rezultate. Dok se Ubisoft često posmatrao kao najveći izvor inspiracije u prošlosti, sam tim sada koristi Ghost of Tsushima kao referencu.
Play.co.rs