Za pogon se brine V12 atmosferski motor za koji se pobrinuo Cosworth. U vijesti se navodi da će pomenuti motor moći da se vrti do 12.100 o/min., kao i da će raspolagati sa 650KS.
Mjenjač je Xtrac šestostepeni manuelni, dok je pogon na zadnje točkove. Točkovi su inače od 19 i 20 inča, sa gumama Michelin Pilot Sport 4 S, dok se za zaustavljanje brinu kočnice sa karbon-keramičkim diskovima od 370 mm naprijed odnosno 340 mm pozadi.
T.50 je dugačak 4380 mm i širok 1850 mm, a ima mjesta za tri putnika (vozačevo je smješteno centralno kao kod McLarena F1), dva digitalna ekrana, volan od ugljeničnih vlakana i audio sistem sa 10 zvučnika.
Zahvaljujući laganoj kontrukciji od ugljeničnih vlakana T.50 je težak samo 986 kg.
Pažnju privlače i LED svetla, staklni krov, otvor za vazduh na krovu, zadnji difuzor i vrata koja se otvaraju u vis.
U planu je proizvodnja ograničene serije od samo 100 primjeraka, i to po cijeni od 2,36 miliona funti po primjerku (bez poreza).
Nakon što se proizvodnja drumskih automobila završi, biće napravljena i serija od 25 primjeraka samo za stazu, nazvana po Nikiju Laudi.
(Autoblog.rs)