Čuveni autor još poznatijeg Mclarena F1 vratio se u auto industriju sa sopstvenom kompanijom, sa kojom ima za cilj da ispuni svoje snove. Marej zna kako se prave automobili, a kako mu gotovo ništa do sada proizvedeno ne odgovara, očekivalo se da se neće povući.
Naprotiv, uspeo je da dovede u proizvodnju nekoliko modela, od kojih je najposebniji T.50. Planira da ručno napravi tačno 100 primeraka u svojim pogonima u Sariju u Engleskoj, gde će organizovati primopredaju svakog automobila.
I sada je konačno došao dan kada je proizvodnja zvanično počela.
“Od trenutka kada smo najavili T.50 – zamišljen kao automobil koji je najviše usredsređen na vozača – sa nestrpljenjem čekam ovaj dan. Dizajniranje i projektovanje T.50 je bilo neverovatno putovanje sa velikim delom početnog posla završenog tokom Svedoci smo inženjerske umetnosti monokok karbonskih vlakana prvog automobila spremnog za sklapanje, manje od dve i po godine od njegove premijere. Prilično je magično”, rekao je Gordon Marej dok je potpisivao prvi primer.
Pre početka proizvodnje, GMA (Gordon Murrai Automotive) je otvorio pet servisnih centara strateški lociranih na svim važnim tržištima. Imaće ukupno 14 centara, a najbliži će nam biti u Nemačkoj.
Početna cena ovog po mnogo čemu specijalnog automobila bila je 2,75 miliona evra. Svi primerci su verovatno rasprodati, baš kao i za model T.33, koji ide u proizvodnju sledeće godine.