16. Aprila 2023.

Stiže unaprijeđeni Porsche Cayenne

Fotografija otkriva izmenjen dizajn farova i pojednostavljeni “potpis” dnevnih svetla, gde jedna LED traka zamenjuje prethodni podeljeni dizajn. Maska je porasla, a dobija i agresivniji, manje zaobljen oblik.

Prethodno objavljene zvanične fotografije otkrivaju da kabina izgleda potpuno drugačije od trenutnog dizajna, pri čemu je novi Cayenne dobio digitalnu instrument tablu od 12,6 inča sa zakrivljenim ekranom.

U zavisnosti od specifikacija vozila, vozač može izabrati do sedam režima prikaza. Prikazi uključuju pojednostavljeni izgled sa fokusom na bitne informacije.

Postoji i jedan koji ima Porscheov tradicionalni petokružni dizajn instrument table.

Foto: Porsche promo

Pravougaoni ekran od 12,3 inča dominira središtem kontrolne table i podržava Siri glasovne komande za kontrolu funkcija vozila.

Ispod velikog ekrana je nova kontrolna tabla za HVAC sistem. Ima staklenu površinu preko crne ploče i nudi prepoznavanje dodira sa haptičkim povratnim informacijama.

Sistem takođe ima neke fizičke kontrolne prekidače. Takođe postoje dva USB-C porta na prednjoj, a još dva su na zadnjoj centralnoj konzoli.

Foto: Porsche promo

Redizajnirani volan ima izgled aktuelnog 911, a na horizontalnim kracima nalaze se multifunkcionalne komande.

Opcioni ekran od 10,9 inča dostupan je na suvozačkoj strani komandne table. Između ostalog, on putnicima omogućava kontrolu nad navigacionim sistemom.

Ekran takođe može da strimuje video zapise dok je Cayenne u pokretu, a filter sprečava ometanje vozača.

Foto: Porsche promo
Priča o uspehu: Porsche Cayenne slavi 20. rođendan

Unapređeni Cayenne će standardno dolaziti sa 3.0-litarskim V6 turbo motorom od 349 konjskih snaga, Cayenne S će dobiti 4.0-litarski tvin-turbo V8 sa 469 KS, dok će V8 u verziji Cayenne Turbo GT imati 651 KS.

Što se tiče hibrida, Cayenne E-Hybrid PHEV kombinuje 3.0-litarski V6 benzinski motor i električni motor sa ukupno 464 KS.

Pored toga, dobiće novu bateriju od 25,9 kWh. Porsche kaže da su nove baterije i softver povećali domet u električnom režimu vožnje, što znači oko 80 km za E-Hybrid.

Snažniji S E-Hybrid stiže kasnije.

Konačno, izmene na restilizovanom Porscheu Cayenne uključiće modifikovano vešanje i sistem upravljanja zadnjim točkovima, kao i novi dizajn točkova, prenosi AutoBlog.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare