Legendarna “četvorka” dobija naslednika, a mnogi se pitaju hoće li i on imati karakteristike prethodnika
Međutim, već sada možemo reći kako će se novi model razlikovati od nekih ranijih, pre svega jer R4 neće biti tako lako dostupan. Kao i R5, biće u pitanju EV retro dizajna, a u slučaju četvorke govorimo o svojevrsnom “crossoveru”.
Renault je ovaj model najavio još 2021. godine kao deo električne strategije, a tada nam je pokazao svetla i prednju masku, kao i siluetu vozila. Godinu dana kasnije, u Parizu je na tamošnjem salonu prvi put prikazan koncept 4Ever Trophy, piše Indeks.
Upravo je taj koncept otkrio u kojem smeru će ići novi Renault 4. Bit će to crossover osetno većih dimenzija, sa atraktivnim offroad detaljima, a verovatno će biti smanjeni točkovi i dodata još neka konvencionalna rešenja.
Model će biti duži od četiri metra, ali će verovatno biti kraći od Capture, što ne znači da će biti i manje prostran. Naprotiv, električni pogon će povećati kabinu, a minimalistički dizajn olakšati doživljaj enterijera. Pominju se i detalji poput integracije mobilnog telefona kao što to radi Dacia.
O pogonu se najmanje zna. Osnovu će model deliti sa R5, pa i Alpine A5, ali se ne očekuju neke basnoslovne karakteristike. Doseg će, kako je Renault najavio, biti do 400 km, a otvorena opcija ostaje AWD verzija sa pogonom na sva četiri točka.