Nova Dacia Bigster će pokazati dizajn inspirisan konceptom koji ga je predvideo.
Dacia C-Neo, novi model koji stiže u asortiman automobila, sprema se da debituje kao nova opcija. Dacia nastavlja da širi svoju široku ponudu vozila i u naredne tri godine će prikazati dodatak nakon nedavnog lansiranja Dustera i Bigstera.
Ovaj put ka većoj nezavisnosti od Renoa je očigledan. Daciiin uspeh je ukorenjen u jasnoj, ali efikasnoj formuli: visoko konkurentne cene, pouzdana vozila sa atraktivnim dizajnom i transparentan i suštinski komercijalni pristup.
Ova kombinacija je dovela do značajnog tržišnog uspeha. Tajne iza Daciinog uspeha mogu se jasno sažeti: vozila sa niskim troškovima i odgovarajućim nivoom kvaliteta. Konkretno, verzije više klase pokazuju povećanje udobnosti i zadovoljstva i za vozača i za putnike. Brend je uspeo da pronađe pravi balans između pogodnosti i performansi, zadobivši poverenje potrošača i ojačavši svoju poziciju u automobilskom sektoru.
Dacia radi na ambicioznom razvojnom projektu za kompaktni SUV pod nazivom C-Neo. Rumunski proizvođač automobila nastoji da razlikuje ovaj automobil od Renault Megana, izbegavajući da ga predstavi kao običan alter ego. U kontekstu u kojem kompaktna vozila gube popularnost u odnosu na SUV, Dacia namerava da ponudi model koji bi kombinovao različite elemente dizajna, inspirisan automobilima kao što su Citroen C4 i Škoda Scala.
Dužina C-Nea trebalo bi da bude slična onoj budućeg Dustera i dostiže oko 4,40 metara. Dizajn će biti razvijen tako da se razlikuje od Dustera, izbegavajući preterano izražene sličnosti. Cilj je da se SUV predstavi sa jedinstvenim identitetom, koji karakteriše blago povišen klirens bez ugrožavanja estetike sa preterano visokim krovom. Zadnji deo automobila će imati krovnu liniju u obliku suze, preuzetu iz sveta službenih automobila, koja će dati prepoznatljiv dodir celokupnom dizajnu.
Što se tiče tehničke platforme, moguće je da C-Neo usvoji istu onu koju koristi Renault Grand Captur, čije se lansiranje očekuje u narednim mesecima. Ova platforma će ponuditi mogućnost korišćenja hibridnih motora i takođe bi mogla da omogući buduću punu elektrifikaciju.
Dacia pokazuje sve veće interesovanje za električne tehnologije nakon uspeha postignutog sa električnim gradskim automobilom Spring. Mogućnost da se ponudi potpuno električna varijanta mogla bi se ozbiljno razmotriti kako bi se ispunila rastuća očekivanja potrošača i tržišni trendovi.
Nova Dacia Bigster će pokazati dizajn inspirisan konceptom koji ga je predvideo. Strategija opremanja pratiće vitku liniju koju su uspešno usvojili Joggers, nudeći nekoliko namenskih opcija i paketa. Što se tiče asortimana motora, očekuje se da će on biti raznolik, počevši od trocilindarskog 1,0-litarskog turbo benzinskog motora, dostupnog u standardnim verzijama od 90 KS i 100 KS sa bi-fuel benzinom i TNG.
Mogao bi se predvideti i četvorocilindrični turbo benzinac od 1,3 litra, a nije isključena ni opcija dizel motora, poput 1,5 dCi. Uprkos razlikama u veličini i kapacitetu, i Duster i Bigster, oba modela gama suva marke Dacia će deliti istu platformu, Cmf-B, razvijenu u okviru alijanse Renault-Nissan.
Što se tiče Dacia Fastback, vozilo izgleda kao moderan SUV sa 7 sedišta koji ima za cilj da izazove relativno elitne segmente 2025. godine, preuzimajući modele kao što su Peugeot 5008, Nissan X-Trail i Volkswagen Tiguan Allspace. Dacia Fastback će i dalje zadržati pristupačne cene, ali će nastojati da pokaže pragmatizam, izbegavajući suvišne opcije i fokusirajući se na najvažnije.
Mogao bi da se odrekne centralnog ekrana osetljivog na dodir, umesto toga da obezbedi namensku lokaciju za pametni telefon vozača. Verovatno će biti ponuđena opcija elektrifikacije, slična onoj u Renault modelima, sa klasičnim hibridom od 145 KS koji se već koristi na modelima kao što su Clio, Captur, Megane i Arkana.
B92.