Henrik Fisker je naime govorio o budućem portfelju proizvoda jer kompanija na kraju želi da prodaje milion vozila godišnje. Izvršni direktor je najavio nove modele u “novim segmentima” i rekao da će imati “najmanje četiri jedinstvene karakteristike u svakom vozilu”.
Fisker nije ulazio u detalje, ali je pomenuo Ronin kabriolet, kao i “program Alaska, koji je naš pogled na kamionet”. Izvršni direktor je rekao da je “super uzbuđen” zbog prikazivanja ovog drugog jer ima “neke nevjerovatne karakteristike“, koje “nikada ranije nisu bile urađene na kamionetu”.
Kada su ga pitali o modelu, Henrik Fisker je odgovorio da će on biti “baziran na Oceanu” i derivat krosovera. Fisker je napomenuo da će baziranje modela na Oceanu omogućiti da relativno brzo dođe na tržište.
Takođe postoje značajne uštede jer kompanija ne mora da razvija kamionet od nule. Govoreći o tome, Fuesker kaže da imaju “prilično značajnu bazu zaposlenih u Indiji”, što omogućava “mnogo niže troškove od zapošljavanja ovde u Kaliforniji”.
Možemo očekivati da ćemo saznati više na kompanijinom Investor Day događaju, ali Henrik Fisker je ranije nazvao model lifestyle kamionetom koji bi mogao biti “najlakši, najefikasniji EV pick-up na svijetu!”
Iako konkretni detalji o Fiskeru Alaska za sada nisu poznati, trebalo bi da ima isti elektropogon kao i Fisker Ocean.
Ocean je SUV dugačak 478 cm koji će se u početku proizvoditi sa dva motora i pogonom na sve točkove, a kasnije i u verziji sa pogonom na prednje točkove.
Snaga sistema je 550KS, a ubrzanje do 100 km/h traje 3,6 sekundi. Domet u top modelu je do 630 kilometara (WLTP).
(Autoblog.rs)