Premijera je planirana za jesen.
Prošlo je četiri meseca otkako je Mazda predstavila elegantni EZ-6 na sajmu automobila u Pekingu, prvobitno najavivši da će se prodavati isključivo na kineskom tržištu.
Međutim, brend se predomislio i sada će ponuditi elektrifikovanu limuzinu kao globalni model.
Mazda je rekla da će EZ-6 biti lansiran na jesen 2024. godine, u početku će se pojaviti na kineskom i evropskom tržištu.
Japanska marka nije precizirala u kojim evropskim zemljama će se prodavati EZ-6, niti je potvrdila njegovu dostupnost van Kine i Evrope.
Mazda je rekla da će EZ-6 biti lansiran na jesen 2024. godine, u početku će se pojaviti na kineskom i evropskom tržištu.
Japanska marka nije precizirala u kojim evropskim zemljama će se prodavati EZ-6, niti je potvrdila njegovu dostupnost van Kine i Evrope.
Iako EZ-6 izgleda kao čisto Mazdin proizvod i deluje kao duhovni naslednik konvencionalne Mazde6 koja je ukinuta, njegove osnove otkrivaju drugačiju priču.
Auto deli mehaničku platformu EPA1 sa modelom Deepal SL03, kineskom električnom limuzinom koju proizvodi Mazdin partner u zajedničkom preduzeću u Kini, Changan, koji nudi i čisto električna vozila, kao i opciju sa dodatnim, SUS motorom za proširenje dometa.
Zanimljivo je da znamo da će Mazda prodavati EZ-6 sa oba pogonska agregata u Kini, ali ostaje nejasno da li će “proširivač dometa” biti ponuđen na drugim tržištima, poput Evrope.
Očekuje se da će čisto električni (BEV) model imati autonomiju od približno 600 km, dok bi verzija sa proširenim dometom trebalo da premaši 1.000 km sa jednim rezervoarom goriva.
Zvanični detalji o Mazdinom modelu nisu objavljeni. Međutim, možemo pretpostaviti da će EZ-6 imati vrlo slične specifikacije kao Deepal SL03 na kineskom tržištu.
To znači da se EV modeli mogu ponuditi sa baterijama od 58,9 kWh i 66,8 kWh, u kombinaciji sa jednim električnim motorom koji proizvodi 215 KS (160 kW) i 320 Nm obrtnog momenta, u standardnoj varijanti.
Snažnija verzija bi imala 255 KS i 320 Nm.