25. Januara 2023.

Šta nam je bitno pri kupovini pametnog sata?

 „Huawei interese potrošača stavlja kao prioritet pri kreiranju nosivih uređaja, sa ciljem da dovede digitalna rešenja višeg nivoa svakom pojedincu, domaćinstvu i industriji. Bili smo inovator u industriji pametnih satova, gurajući celu industriju napred integracijom Huawei revolucionarne tehnologije i korišćenjem renomiranih metoda istraživanja i razvoja Huawei naučnih laboratorija i Huawei globalnih istraživačkih instituta“ – rekao je Vilijam Tian, predsednik evropskog regiona Huawei Consumer Business Group.

Preferencije potrošača i motivi za kupovinu

Odabir pametnog sata je često dobro osmišljen proces jer kupci odvajaju svoje vreme u donošenju konačne odluke. Bez obzira na raspon cena, put do kupovine obično traje skoro mesec dana, sa više od 3 nedelje aktivnog traženja savršenog uređaja.

Takođe, čini se da slični motivi pokreću sve grupe potrošača pri donošenju odluke o kupovini, bilo da se radi o iskusnim korisnicima sa specifičnim potrebama koji traže sportske uređaje ili lifestyle orijentisanim kupcima koji žele da ostanu u kontaktu ili sa najnovijim trendovima ili najnovijim gedžetima, ali pre svega – fanaticima brendova.

sat1.jpg

Zdravstvene karakteristike i povezivanje u fokusu

Kombinovanje digitalne tehnologije, industrijskog dizajna i zdravstvenih karakteristika dešava se vrtoglavom brzinom, a podstaknuto je ubrzanom digitalizacijom, novim politikama, tehnologijama i tržišnim uslovima. Podaci o praćenju zdravlja koriste se za vizuelizaciju i digitalizaciju funkcija ljudskog tela, a sve veća dostupnost novih tehnologija približila je nosive uređaje potrošačima.

Funkcije pametnog sata nesumnjivo igraju važnu ulogu u donošenju odluke o kupovini. Međutim, u stvarnoj upotrebi, vlasnici pametnih satova imaju tendenciju da se drže najosnovnijih funkcija svojih uređaja kao što su svakodnevno praćenje zdravlja i sportski režimi. Na vrhu te liste nalaze se funkcije povezivanja, a posebno mogućnost primanja telefonskih poziva direktno na uređaju, a 38% ih je izabralo kao najvažnije.

Na drugom kraju spektra korisnika, blizu 60% vlasnika pametnih satova tvrdi da redovno proveravaju informacije iz aplikacija za praćenje zdravlja i preduzimaju određene radnje na osnovu rezultata.

Benchmark.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare