„Huawei interese potrošača stavlja kao prioritet pri kreiranju nosivih uređaja, sa ciljem da dovede digitalna rešenja višeg nivoa svakom pojedincu, domaćinstvu i industriji. Bili smo inovator u industriji pametnih satova, gurajući celu industriju napred integracijom Huawei revolucionarne tehnologije i korišćenjem renomiranih metoda istraživanja i razvoja Huawei naučnih laboratorija i Huawei globalnih istraživačkih instituta“ – rekao je Vilijam Tian, predsednik evropskog regiona Huawei Consumer Business Group.
Preferencije potrošača i motivi za kupovinu
Odabir pametnog sata je često dobro osmišljen proces jer kupci odvajaju svoje vreme u donošenju konačne odluke. Bez obzira na raspon cena, put do kupovine obično traje skoro mesec dana, sa više od 3 nedelje aktivnog traženja savršenog uređaja.
Takođe, čini se da slični motivi pokreću sve grupe potrošača pri donošenju odluke o kupovini, bilo da se radi o iskusnim korisnicima sa specifičnim potrebama koji traže sportske uređaje ili lifestyle orijentisanim kupcima koji žele da ostanu u kontaktu ili sa najnovijim trendovima ili najnovijim gedžetima, ali pre svega – fanaticima brendova.
Zdravstvene karakteristike i povezivanje u fokusu
Kombinovanje digitalne tehnologije, industrijskog dizajna i zdravstvenih karakteristika dešava se vrtoglavom brzinom, a podstaknuto je ubrzanom digitalizacijom, novim politikama, tehnologijama i tržišnim uslovima. Podaci o praćenju zdravlja koriste se za vizuelizaciju i digitalizaciju funkcija ljudskog tela, a sve veća dostupnost novih tehnologija približila je nosive uređaje potrošačima.
Funkcije pametnog sata nesumnjivo igraju važnu ulogu u donošenju odluke o kupovini. Međutim, u stvarnoj upotrebi, vlasnici pametnih satova imaju tendenciju da se drže najosnovnijih funkcija svojih uređaja kao što su svakodnevno praćenje zdravlja i sportski režimi. Na vrhu te liste nalaze se funkcije povezivanja, a posebno mogućnost primanja telefonskih poziva direktno na uređaju, a 38% ih je izabralo kao najvažnije.
Na drugom kraju spektra korisnika, blizu 60% vlasnika pametnih satova tvrdi da redovno proveravaju informacije iz aplikacija za praćenje zdravlja i preduzimaju određene radnje na osnovu rezultata.
Benchmark.