Vreme je ključ, zajedno sa nekoliko drugih elemenata u proizvodnji. Jedno od najrelevantnijih pitanja je izbor baterije određene veličine kako bi automobil imao zadovoljavajuću autonomiju u vožnji, ali baterija ne sme biti prevelika (preskupa).
Ovom vozilu će se morati pristupiti kao masovnom globalnom modelu ili će se Volkswagen udružiti sa partnerom, koji će proizvesti sopstvenu verziju automobila, kako bi podelio troškove sa njim, tako da je mehanička osnovna MEB Entry izgleda praktično isključena iz priče.
Međutim, još jednom, ključ je vreme koje je potrebno za proizvodnju tog modela. Ovo je za Automotive News objasnio Kristijan Volmer, direktor proizvodnje Volkswagena, koji je istakao da tačna lokacija na kojoj će se model proizvoditi nije toliko važna koliko vreme potrebno za njegovu proizvodnju.
“Nije bitno gde je automobil proizveden, da li je u pitanju Nemačka, istočna ili južna Evropa. Važno je da na njegovu izradu kreiranje potrošite najviše 15 sati.”
Dakle, važna je jednostavnost modela i automatizacija proizvodne linije, odnosno ukupno gledano – vreme!
Ipak, nije naodmet napomenuti da VW razmišlja o Indiji kao destinaciji gde bi mogao da proizvodi svoj jeftini električni automobil.