Prema sajtovima koji vode statistiku o najpopularnijim aplikacijama, CapCut, aplikacija za sređivanje video snimaka koja vam pomaže da brzo kreirate kratke snimke i mimove u poslednjih nekoliko nedelja je preuzeta više puta nego TikTok.
CapCut vam omogućava da lako sredite video snimke pomoću različitih šablona, filtera, vizuelnih efekata i muzike. Korisnici kažu da im to pomaže da naprave klipove koji izgledaju profesionalnije i imaju veće šanse da postanu viralni na TikTok-u i drugim platformama kao što su Instagram i YouTube.
Rast CapCut popularnosti
Iako je na PlayStore još od 2020. godine, CapCut sada ima više od 200 miliona aktivnih korisnika mesečno, dok TikTok ima više od milijardu korisnika širom sveta.
Kako se radi o aplikaciji koja vam pomaže da sredite postojeće video snimke, CapCut je elegantno zaobišao regulatorni nadzor nad lupom Bajdenove administracije koja pomno prati kako se rukuje korisničkim podacima, što TikTok-u nikako ne polazi za rukom, piše WSJ.
CapCut u svojoj politici privatnosti kaže da za pružanje usluga prikuplja sadržaj kao što su fotografije i video snimci koje korisnici postavljaju, kao i korisničke podatke uključujući njihovu lokaciju, pol i rođendan, što je uobičajeno za alate za sređivanje video snimaka.
Ova aplikacija se popela na vrh popularnih prodavnica aplikacija krajem prošle godine i stalno bila u vrhu nedeljnih aplikacija preuzetih u SAD. Primera radi, CapCut je u Srbiji na 31. mestu top besplatnih aplikacija, dok je TikTok na 6. mestu, prema sajtu Appfigures.
Globalna preuzimanja aplikacije CapCut skočila su za 43% na više od 400 miliona prošle godine. Korisnici kažu da je jedna od najvećih prednosti aplikacije CapCut njeno lako korišćenje i veliki broj besplatnih opcija, kao i to što je prilagođena za direktno kačenje na TikTok. Pored toga CapCut ima predefinisane šablone za objave i reklame na najpopularnijim mrežama: Instagram, Facebook, YouTube i LinkedIn.
Benchmark.rs