Uskoro stiže BMW M5 narede generacije, a izgleda da će biti težak onoliko koliko je moćan.
Zanimljivo je, međutim, da će izgleda imati manje snage nego što je ranije spekulisano, pa će mu u tom segmentu verovatno uspešno parirati konkurent Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.
Kako se navodi na Bimmer Post forumu, novi M5 imaće isti hibridni pogonski sklop kao XM, koji se sastoji od 4,4-litarskog V8 i električnog motora.
Kod standardnog XM-a, ovo donosi 644 KS i 800 Nm maksimalnog obrtnog momenta, dok kod verzije XM Label Red te brojke idu do 738 KS i 1.000 Nm.
Izveštaji kažu da će M5 biti negde između, odnosno da će imati 718 KS i 1.030 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Verovatno će se u njemu nalaziti baterija od 18.6 kWh koja je manja nego kod XM-a. Takođe, pretpostavlja se da će “porasti” za 36 mm u dužinu i 70 mm u širinu od prethodnika.
Ono što je najzanimljivije, međutim, jeste to što će prema izveštajima biti težak 2,435 kg, skoro isto kao i AMG GT 63 S E Performance koji, međutim, nudi 831 KS i 1.400 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Izveštaji kažu da će M5 biti negde između, odnosno da će imati 718 KS i 1.030 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Verovatno će se u njemu nalaziti baterija od 18.6 kWh koja je manja nego kod XM-a. Takođe, pretpostavlja se da će “porasti” za 36 mm u dužinu i 70 mm u širinu od prethodnika.
Ono što je najzanimljivije, međutim, jeste to što će prema izveštajima biti težak 2,435 kg, skoro isto kao i AMG GT 63 S E Performance koji, međutim, nudi 831 KS i 1.400 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
B92.