Vijest o smrti legendarnog modnog dizajnera, Giorgia Armanija, potresla je cijeli svijet. Obzirom da nije imao djecu, mnogi su se pitali kome ostaje u nasljeđe ogromno bogatstvo i modno carstvo sa tradicijom od pedeset godina.
No, ovih dana objavljen je testament koji otkriva planove za budućnost njegove modne kuće. Nasljednici su dužni u roku od 18 mjeseci prodati 15% udjela, a u narednih tri do pet godina isti kupac trebao bi preuzeti dodatnih 30 do 54,9% vlasništva.
Prvi potencijalni kupci su LVMH, L’Oréal i EssilorLuxottica, dok bi u slučaju neuspjeha pregovora nasljednici trebali razmotriti druge modne i luksuzne grupe. Ako ni to ne uspije, razmatra se inicijalna javna ponuda (IPO), čime bi brend ušao na burzu.
Giorgio Armani je do kraja života bio jedini veliki dioničar i čvrsto kontrolisao sve poslovne i kreativne odluke. Iako nije imao djecu, njegova kuća sada prolazi kroz novi oblik nasljeđivanja. Prihodi u 2024. godini iznosili su 2,3 milijarde eura, dok je profit smanjen zbog recesije u modnoj industriji.
Testament jasno pokazuje da je Armani pažljivo planirao budućnost brenda, osiguravajući nastavak njegove stabilnosti i prestiža u svijetu luksuzne mode.
Azra.ba