Snapchat-ova usluga pretplate za najposvećenije korisnike nastavlja da raste. Snapchat+, premium usluga koja obožavaocima nudi ekskluzivne funkcije, ima više od 5 miliona pretplatnika koji plaćaju, objavio je Snap u četvrtak.
Za godinu dana 5 miliona korisnika
Prekretnica dolazi nakon što je usluga, koja je pokrenuta prošlog juna, prešla 3 miliona registracija u aprilu. To je još uvek samo delić od 750 miliona ljudi koji koriste Snapchat svakog meseca, ali to je značajan broj za kompaniju, koja je nastojala da poveća izvore prihoda koji nisu oglašavani. Kako Blumberg ističe, izvršni direktor Snap-a Evan Spiegel rekao je da je njegov „srednjoročni cilj“ dostići 10 miliona korisnika koji plaćaju Snapchat+.
Snapchat je koristio generativne AI alate i druge ekskluzivne funkcije da privuče korisnike da se prijave za uslugu od 4 dolara mesečno. Kada je kompanija prvi put predstavila svoj MiAI chatbot i, odnedavno, svoju generativnu AI selfi funkciju, alati su u početku bili ograničeni na pretplatnike koji plaćaju. Druge pogodnosti, kao što je mogućnost provere koliko puta prijatelji pregledaju vašu priču i ekskluzivna prilagođavanja Bitmoji-ja, treba da se dopadnu iskusnim korisnicima.
Relativni uspeh Snapchat+ pretplate je u suprotnosti sa X Premium-om (ranije poznat kao Tvitter Blue), koji je Elon Musk učinio središnjim delom svoje strategije za revitalizaciju poslovanja kompanije društvenih medija koja se bori. X nije zvanično objavio broj pretplatnika, ali je jedan istraživač, u razgovoru za Mashable, nedavno procenio da je taj broj manji od milion.
Izvor: Engadget