Još 2010. godine, kompanija je predstavila prvi praktični rezonator za smanjenje buke, a sada je razvila rezonator druge generacije koji je upola manji od prvobitnog.
Automobilske gume i njihovo kotrljanje po putu stvaraju veliku buku, koja se (subjektivno) najviše čuje kod električnih automobila, s obzirom da je elektromotor tih, ali nema velike razlike ni kod automobila na benzin i dizel.
Ova buka dopire do putnika u kabini vozila i ometa ih u razgovaru ili slušanju audio uređaja.
Honda ima genijalno rešenje za problem – skrivene rezonatore koji rade na poništavanju buke koju proizvode gume. Po svom dejstvu, oni podsećaju na slušalice za poništavanje buke.
Inženjeri Honde su uspeli da izračunaju frekvenciju zvuka gume i stvore pasivne rezonatore. Postavili su ih na unutrašnju površinu točka i tako navodno uspeli da smanje buku.
Buka koja se stvara unutar gume naziva se rezonancija cevi i prenosi se kroz ogibljenje u kabinu automobila stvarajući prepoznatljiv zvuk kotrljanja pneumatika koji čuju putnici u vozilu.
Honda je koristila koncept Helmholcove rezonance, fenomena koji stvara zvuk kada osoba dune preko vrha prazne boce, da stvori rezonator koji se obavija oko točka i generiše frekvenciju da potisne rezonanciju gume kada se vazduh kreće unutar pneumatika.
Rezonatori su napravljeni od lake smole. Još 2010. godine Honda je predstavila prvi praktični rezonator za smanjenje buke, a sada je razvila rezonator druge generacije koji je upola manji od prethodnog.
B92.