Inače, sam test je zanimljiv jer pokazuje sposobnosti ovjesa, a da će nekome nekada ovakvo nešto trebati, pa iskreno teško. U Bosni i Hercegovini bismo ga mogli nazvati “Odron test”, izbjegavanje kakvih kamenčina koje se odrone na cestu, ili “Medvjed test”, “Krava test”, itd 🙂
Automobil je Brabus izdanje Smarta #1, modelska 2023. godina, i kako kažu, automobil je razočarao. Podsjetimo se, ovo je novi električni model, baziran na Geelyjevoj najnovijoj platformi Sustainable Experience Architecture (SEA), a sam auto ima dva elektromotora, pogon na sve točkovee (315 kW) i bateriju od 66 kWh. Testirana verzija je bila opremljena felgama od 19 inča obuvene u Continental EcoContact 6 Q 235/45 R19 99V XL.
Prema km77.com, 2023 Smart #1 Brabus uspio je uspješno proći test (bez ikakvih nedostataka) pri početnoj brzini od 65 km/h:
- početni dio: 65 km/h
- srednji dio: 53 km/h
- završni dio: 36 km/h
Zanimljivo je da je ovo najgori rezultat za električni automobil do sada na km77.com testovima, i samo je plug-in hibrid iz 2022. godine – Range Rover P440e bio sporiji (63 km/h).
Evo i liste uspješnosti za automobile:
- 2019 Tesla Model 3 LR AWD (83 km/h)
- 2021 Tesla Model Y LR AWD (83 km/h)
- 2021 Hyundai Ioniq 5 (RWD, 72.6 kWh) (82 km/h)
- 2018 BMW i3s (79 km/h)
- 2021 MINI Countryman SE (PHEV) (79 km/h)
- 2021 Aiways U5 (78 km/h)
- 2021 Kia EV6 (RWD, 77.4 kWh) (78 km/h)
- 2020 Porsche Taycan Turbo S (78 km/h)
- 2021 Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo (78 km/h)
- 2019 Audi e-tron (77 km/h)
- 2021 Dacia Spring (77 km/h)
- 2020 MINI Cooper SE (77 km/h)
- 2022 Nissan Ariya (66 kWh, FWD) (77 km/h)
- 2021 Peugeot e-2008 (77 km/h)
- 2020 Renault Twingo Z.E. (77 km/h)
- 2020 Peugeot e-208 (76 km/h)
- 2021 Audi e-tron GT (75 km/h)
- 2020 Audi e-tron Sportback (75 km/h)
- 2021 Cupra Born (RWD, 62 kWh) (75 km/h)
- 2021 Fiat 500 electric (75 km/h)
- 2020 Honda e (75 km/h)
- 2020 Opel Corsa-e (75 km/h)
- 2022 BMW iX xDrive40 (74 km/h)
- 2021 Citroën ë-C4 [(74 km/h)
- 2018 Hyundai Kona Electric 6 mph (74 km/h)
- 2023 Hyundai Tucson PHEV (74 km/h)
- 2020 Mazda MX-30 (74 km/h)
- 2022 Polestar 2 (AWD, 78 kWh) (74 km/h)
- 2022 Mercedes-Benz EQE 350+ (74 km/h)
- 2022 Renault Megane E-Tech (74 km/h)
- 2022 BMW i4 eDrive40 (73 km/h)
- 2018 Jaguar I-PACE (73 km/h)
- 2022 Mercedes-Benz C 300 e (73 km/h)
- 2021 Volkswagen ID.4 (73 km/h)
- 2022 Mercedes-Benz EQS 580 (72 km/h)
- 2021 Jaguar F-Pace PHEV -(71 km/h)
- 2020 Jeep Renegade 4xe (70 km/h)
- 2019 SEAT Mii Electric (70 km/h)
- 2016 Tesla Model X (70 km/h)
- 2022 Volvo C40 Recharge (70 km/h)
- 2023 Range Rover Sport P510e PHEV (69 km/h)
- 2019 Ford Kuga PHEV (Ford Escape PHEV in the US) (68 km/h)
- 2019 Kia Soul EV (e-Soul) (68 km/h)
- 2021 Skoda Enyaq iV -(67 km/h)
- 2023 Smart #1 Brabus (65 km/h)
- 2022 Range Rover P440e PHEV (63 km/h)
Ipak nije sve tako crno, pa je slalom test Smart #1 Brabus prošao izuzetno brzo, a evo i liste:
- 2023 Smart #1 Brabus – 22.5 s
- 2022 Polestar 2 (AWD, 78 kWh) – 22.8 s
- 2021 Cupra Born (RWD, 62 kWh) – 23.6 s
- 2022 Mercedes-Benz EQE 350+ – 23.7 s
- 2022 BMW i4 eDrive40 – 24.0 s
- 2022 Renault Megane E-Tech – 24.2 s
- 2022 Volvo C40 Recharge – 24.4 s
- 2022 Mercedes-Benz EQS 580 – 24.5 s
- 2021 Aiways U5 – 24.7 s
- 2022 BMW iX xDrive40 – 24.8 s
- 2021 Peugeot e-2008 – 25.3 s
- 2022 Nissan Ariya (66 kWh, FWD) – 25.5 s
- 2021 Dacia Spring – 27.9 s
Automotosvijet.com