Škodini dizajneri ponovo su osmislili model Favorit, koji je originalno lansiran 1987. godine.
Za dizajn originalnog Favorita zaslužan je studio Bertone. Čim se pojavio 1987. godine, ovaj automobil je doživeo veliki uspeh, s obzirom na to da je zamenio stilski i tehnolški zastarele Škodine modele.
Skoro četiri decenije kasnije Škoda je predstavila novu verziju Favorita, u skladu s najnovijim dizajnerskim jezikom kompanije, ali sa stilskim detaljima koji nostalgično podsećaju na prošlost.

Novi koncept Favorita zadržava jednostavan i čist dizajn originala, ali su oštre ivice ublažene.
Na primer, kvake su sada uklopljene u zajednički otvor između prednjih i zadnjih vrata.

Novi Favorit je takođe veći od prethodnika i ima siluetu koja više liči na savremeni krosover, što odgovara ukusima savremenih kupaca.
U dizajnu se prepoznaje “duh” novog Škodinog “Modern Solid” jezika, ali sa nekoliko izmena.
Prednji deo ne koristi novi Tech-Deck Face dizajn koji je sada standard za Škodu, već ima jedinstven izgled inspirisan originalnim modelom.

Jedna od upečatljivijih karakteristika su svetla – Favorit koristi tanke LED elemente napred i pozadi, a oznaka na zadnjem delu automobila je osvetljena.

Tu su i providni poklopci preko svetala, za koje dizajner David Stingl kaže da mogu da se otvore kada su farovi potrebni.
Dodatno, dizajneri su zamislili i trkačku verziju sa plastičnim proširenjima i sportskim detaljima.

Dizajner Ljubomir Slavov izjavio je da je novi Favorit zamišljen kao električno vozilo, što bi mu omogućilo znatno bolje performanse.

Model iz osamdesetih koristio je 1.3 litarski četvorocilindarski motor koji je u najjačoj verziji imao 68 KS, što danas ne bi bilo dovoljno.
Međutim, uz moderne, snažne i kompaktne elektromotore, nova verzija Favorita mogla bi postati pravi mali performansni hečbek.
B92.