5. Maja 2024.

Škoda u prvom kvartalu povećala isporuke za 5,2 posto

Prodajni rezultati Škode za prvo tromesečje opet pokazuju rast prodaje. Octavia je i dalje najpopularniji model, ali i Fabia dobro prolazi u SUV eri, što dokazuje da mali automobili još nisu otpisani.

U prvom kvartalu ove godine Škoda je isporučila više od 220.000 automobila širom sveta, što predstavlja rast od 5,2 posto u odnosu na isti period prethodne godine.

Tržišni udeo u Evropi, kao Škodinom najvažnijem tržištu, takođe raste. Ako analiziramo pojedinačno po tržištima, Škoda je u prva tri meseca u Nemačkoj, koja je ujedno i njihovo tradicionalno najveće tržište (rast od 8,9 posto), isporučila 43.500 automobila. Na drugom mestu u Evropi je Češka s 20.300 prodatih automobila, gde domaći proizvođač drži čak 35,2 posto ukupnog broja registracija. Na trećem mestu je Velika Britanija sa 18.400 isporučenih Škoda.

Svetske isporuke jedinog električnog modela, Škode Enyaq, porasle su za 12,3 posto na godišnjem nivou. U Češkoj je ovaj SUV postao najprodavanije električno vozilo u prvom tromesečju i osvojio tržišni udeo od 17,8 posto. U Nemačkoj je Enyaq zauzeo drugo mesto s 43,7 posto rasta u odnosu na prethodnu godinu – najviše od svih tržišta – i pet posto udela.

Najpopularniji Škodin model ostaje Octavia, koja je pre nepuna tri meseca doživela redizajn. Škoda je u prva tri meseca isporučila više od 61.000 primeraka Octavije, čime je prodaja ovog bestselera povećana za 36 posto. Drugi najprodavaniji model je Kamiq (28.600 primeraka), ali ipak najveće iznenađenje je Kamiqov tehnički rođak, Fabia. Ovaj popularni model B segmenta se popeo na treće mesto Škodine prodajne lestvice s 27.600 isporuka, pretekavši tako konvencionalne SUV-ove Karoq i Kodiaq.

Izvor: Seebiz.eu / Autoblog

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Škoda

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare