Nakon dugog čekanja, potpuno električni Škoda Elroq je stigao. Iz Škode kažu da je Elroq najpristupačniji automobil u svom segmentu, kada se uzmu u obzir veličina baterije i standardna oprema.
Ovaj kompakt SUV je električna alternativa modelu Karoq, a dugačak je 4.488 mm, što ga čini nešto dužim od ovog modela (98 mm) uz veći međuosovinski razmak (127 mm).
Spolja nema nekih velikih iznenađenja – u pitanju je kompakt SUV koji prate trendove započete u nekim ranijim Škodinim modelima. Eventualno bismo mogli da pomenemo manje promjene sprijeda, uz crnu “traku” između svjetala.
Enterijer je napravljen tako da odražava jednostavnost, ali da istovremeno bude prostran. Unutra se nalazi, kao standard, centralni infotejnment displej dijagonale 13 inča, uz novi interfejs koji je prvi put viđe u modelu Enyaq.
Tu je glasovni asistent Laura, koji je postao standardan za VW grupaciju, a život vozača je olakšan i mnoštvom “Simply Clever” detalja – ovo uključuje kišobran u vratima, kutije za putnike pozadi itd. Kapacitet prtljažnika je 470 litara.
Početni model, Elroq 50, ima bateriju od 55 kWh, a motor pozadi je dovoljan za 170 KS i 310 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ovo mu je dovoljno za najveću brzinu od 160 km/h i domet od 375 km.
Elroq 60 ima bateriju od 63 kWh, domet mu je 400 km, a motor od 204 KS ima 310 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Maksimalna brzina mu je ista kao i kod Elroqa 50.
Najjača verzija, Elroq 85, ima bateriju od 82 kWh, a motor razvija 286 KS uz 545 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ima maksimalnu brzinu od 180 km/h i domet od 581 km. Tu je i 85x verzija, sa pogonom na sve točkove.
(b92)