Nije mimo običaja da proizvođači automobila promovišu i zvučne zapise kao deo idetniteta, pa je tako Škoda izašla s novom muzičkom sekvencom u tom smislu. Šta bi trebalo da donese ova forma predstavljanja? Ideja je da se promoviše muzički potpis kompanije kako bi Česi bili više prepoznatljivi na tržištu. Muzički isečak bi bio emitovan na kraju televizijskih i audio reklama Škode, ali takođe i u drugim porukama zvučno-vizualnog tipa.
Prva primena muzičke sekvence će biti u promotivnim kampanjama. Sama melodija je izabrana u konkurenciji koja je brojala petnaest predloga, pa je kasnije izbor sužen na svega dve melodije od kojih je izabrana pobednička. Poznavaocima ozbiljne muzike će ovaj džingl biti poznat, posebno onima koji cene i vole rad Bedriha Smetane.
„Kada se pojavio predlog da se oslonimo na temu iz Vltave, druge ideje više nisu ni razmatrane u ekipi koja se bavila ovim pitanjem. Vltava je legendarna i predstavlja izraz pokreta, otkrića i u isto vreme promoviše smirujući duh,“ na temu inspiracije kaže Veronika Cajgaus, rukovodilac češkog brenda zadužena za strategiju i proizvodnju sadržaja.
„Logotip je posebno inspirisan uvodnom simfonijskom pesmom koja sadrži razigran i uzdižući motiv. U originalu je odsvirana uz pomoć flauta i dočarava zvukove karakteristične za tok reke, na koji način se dočarava i prizvuk početka putovanja. Međutim, zvučni logotip se oslanja na moderne sintisajzere. Melodija se završava harmoničnim iznenađenjeem i doprinosi pozitivnom duhu koji prati otkriće najdivnijih životnih trenutaka,“ navodi se u saopštenju kompanije.
Na ovom linku možete čuti kako zvuče tih par sekundi.