Može brzo da otkrije probleme kao što je curenje ulja, što bi inače zahtevalo mnogo više vremena ukoliko bi vozilo morao da podigne i temeljno pregleda tehničar.
Nekoliko američkih servisa već je postavilo ovaj specijalni skener, koji će vlasniku omogućiti da za nekoliko desetina sekundi vidi stanje svog vozila.
Jedan od tih servisa je Findlay Cadillac u Las Vegasu, ovlašćeni diler brenda luksuznih automobila, koji koristi ovaj sistem za preglede automobila sa veštačkom inteligencijom.
Findlay Cadillac u Hendersonu je prvi diler u Las Vegasu koji je instalirao automatizovani sistem za pregled vozila koji je razvila kompanija UVEye. Ova tehnologija je već implementirana u 300 prodajnih i servisnih mesta u SAD, čime se značajno povećava efikasnost usluge i skraćuje vreme čekanja.
Proces je jednostavan i ne traje više od jednog minuta. Kupac prolazi kroz veliki skener koji snima više fotografija automobila iz svih uglova – uključujući i donji stroj.
Slike se zatim analiziraju pomoću softvera veštačke inteligencije, koji detektuje sve nedostatke na spoljašnjosti, gumama i vidljivim mehaničkim komponentama. Otprilike 30-45 sekundi kasnije, kupac dobija kompletan izveštaj o stanju vozila.
U zavisnosti od nalaza, mehaničari tada mogu rešiti sve potencijalne probleme.
Kako je izvestio KTNV, proces bi se mogao opisati kao skeniranje automobila magnetnom rezonancom. Emanuel Epino, generalni direktor Findlay Cadillaca, pohvalio je sistem koji podržava veštačku inteligenciju jer je tačan, dodajući da pronalazi stvari koje ponekad njihovi tehničari možda čak ni ne mogu da pronađu.
Daniel Frandsen iz UVEye-a rekao je da njihov automatizovani sistem za pregled vozila može brzo da otkrije probleme kao što je curenje ulja, što bi inače zahtevalo mnogo više vremena ukoliko bi vozilo morao da podigne i temeljno pregleda tehničar.
Umesto smanjenja broja zaposlenih, ovaj sistem je otvorio dodatna radna mesta u servisima jer se na automobilima nađe daleko više kvarova koje neko mora da popravlja.