20. Marta 2025.

Sinotruk se sprema za izvoz Sitraka C9H-a na tržište Rusije

Sinotruk koji jr osnovan 1930. godine, trenutno je poznati proizvođač kamiona u Kini, ali i u inostranstvu. Prodaja vozila ove firme je uspostavljena u više od 110 zemalja sveta. Poznato je da kompanija poseduje petnaest fabrika van Kine, a njena predstavništva su otvorena u 89 zemalja.

Sada su u toku pripreme za otvaranje predstavništva u Ruskoj Federaciji gde će kompanija poneti naziv Sinotrak Rus, i posredstvom koje će baćuške moći da pazare, šlepere, kipere i ostale varijante teških komercijalnih vozila. Plasman će biti vršen preko dve marke. Howo će nastupiti u srednjem cenovnom segmentu, dok će Sitrak biti pozicioniran nešto više. Prodaju i održavanje opreme obezbeđuje mreža distributera i preko 300 predstavništava u 109 gradova širom Rusije.

Sada se novi kamioni Sitrak C9H spremaju da uđu na rusko tržište komercijalnog transporta. Isporuke bi trebalo da počnu 2025. godine, ali preciznije informacije na ovu temu još uvek nema. Istovremeno, lokalno predstavništvo je naglasilo da su varijante ovog modela dobile niz promena koje su inženjeri izvršili u dizajnu, opremi i izgledu. Ovo je bio odgovor proizvođača na zahteve ruskih distributera i krajnjih korisnika kamiona.

Poznato je da će tegljači sa tri verzije rasporeda točkova biti uvoženi u Rusku Federaciju. Prva će ući na tržište verzija 4×2, kasnije ove godine porodica će biti popunjena verzijama 6×2 i 6×4. Sve modifikacije su opremljene ažuriranim 12,4-litarskim dizel motorom MC13 (napravljenom uz oslanjanje na MAN-ovu tehnologiju), koji radi u tandemu sa dvanestobrzinskim automatskim menjačem iz ZF-a. Napominje se da je rezultat nadogradnje motora bio smanjenje potrošnje goriva za 7%.

Uzgred budi rečeno, na to su uticale i promene u izgledu Sitraka s indeksom C9H, a koje su poboljšale aerodinamiku. Šleperi su posedovali i izmenjenu konfiguraciju šasije, što je omogućilo povećanje zapremine rezervoara za gorivo, koji sada primaju ukupno 1.300 litara nafte (dva po 650 litara), što je 40 litara više od ostalih predstavnika ovog brenda. Ruska kancelarija je napomenula da je ova odluka omogućila „eliminisanje“ električne pumpe za prenos goriva.

Sitrak C9H, koji se sprema da uđe na rusko tržište, dobio je novu verziju izolacije i unapređeni sistem za odvod izduvnih gasova, čime je smanjena buka i poboljšane su implikacije vibracija i krutosti. Kamion je takođe opremljen poboljšanim sistemom kočenja, pa je tako pritisak u kočnom krugu povećan sa 10 na 12,5 bara. Inženjeri su udvostručili kapacitet rezervoara za AdBlue (do 90 litara), a dopunjavanje tehničke tečnosti postalo je lakše zbog promenjenog položaja otvora za punjenje.

Kompanija je takođe saopštila da će novi kamioni Sitrak C9H biti isporučivani u Rusiju opremljeni „luksuznom“ kabinom sa rusifikovanom instrument tablom, multifunkcionalnim displejom, integrisanom bočnom zaštitom, nezavisnim grejačem, konektorima od 12 i 24 volta. Osnovna verzija je opremljena frižiderom, a mikrotalasna pećnica i aparat za kafu su takođe dostupni kao opcije.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare