SILENT HILL: The Short Message je objavljen krajem januara kao besplatno horor iskustvo koje nije previše različito od sada već ikoničnog PT-a Hidea Kojime. Iako prijem oko kratkog iskustva nije ni blizu nivou Kojiminog PT-a, fanovi su generalno dobro prihvatili naslov – sada je premašio 2 miliona preuzimanja.
U objavi na Twitteru, zvanična japanska stranica Silent Hill otkrila je da je od njegovog izlaska 31. januara, SILENT HILL: The Short Message premašio 2 miliona preuzimanja.
Kao i sa PT, The Short Message je ekskluzivan za PlayStation (u ovom slučaju PS5), i dok je barijera za ulazak neverovatno niska – budući da je besplatno iskustvo – njen uspeh je ipak značajan.
Nakon otkazivanja PT skoro pre deceniju, franšiza Silent Hill je postala… tiha, bez novih naslova o kojima bi se moglo govoriti. Ovo se konačno menja sa naslovima poput Silent Hill: Ascension i gorepomenutog Short Message – kao i više budućih SH naslova koji su trenutno u razvoju.
Iako The Short Message (a posebno Ascension) nisu uspeli da dostignu nasleđe franšize, barem pokušavaju – i postižu neki uspeh sa tim.
『SILENT HILL: The Short Message』
— SILENT HILL (@silenthill_jp) February 12, 2024
200万ダウンロードを突破しました。
PlayStation®5で無料配信中ですので
ぜひ一度プレイしてみてください。
PlayStation Store:https://t.co/UIPnH4ixHQ
公式サイト:https://t.co/nbv0zTpl5P#SILENTHILL #SHTSM pic.twitter.com/g2zIfH3hoS
Play.co.rs