Sada, četiri godine u generaciji Xbox Series X/S, dugo očekivani nastavak studija Ninja Theory je konačno stigao, ali su recenzije malo pomešanije nego što se očekivalo.
Dok je Hellblade stekao univerzalno priznanje 2017. godine zbog svog nivoa poliranja, vizuala i gejmpleja, sve dok je igra bila u upravljivom opsegu. Sa Hellblade 2, očekivanja su donekle veća. Ninja Theory više nije nezavisni studio koji pokušava da uradi najbolje što može sa budžetom, sada je jedan od najcenjenijih first-party studija Microsofta, sa tech-giant nivoom pristupa novcu. To samo po sebi je iskrivilo očekivanja za Hellblade 2, za koju su mnogi očekivali da će biti veća igra u poređenju sa originalom.
Ispostavilo se da Hellblade 2 deli puno DNK sa svojim prethodnikom. Igra i dalje fokusira na elemente psihološkog horora, fantastične vizuale i filmsko pripovedanje, dok drži ukupno vreme trajanja manje od 9 sati. Primarne nadogradnje na nastavak dolaze u obliku vizuala. Unreal Engine 5 se koristi za izvlačenje nivoa realizma koji još nije viđen za igru trenutne generacije. Na mnogo načina, Hellblade 2 se više oseća kao filmski umetnički komad nego kao video igra, sve do njene prezentacije 21:9 i namernog zamagljivanja linija između sekvenci i segmenata igranja.
Sveukupno, to je dovelo do mešovite torbe kada su u pitanju recenzije. Dok neki vole Hellblade 2 zbog njenih horor elemenata, pripovedanja i vizuelnog spektakla, drugi su očekivali više od aspekta igranja naslova. Dok su neki sajtovi poput Game Informer i Eurogamer dali visoke ocene 9/10 i 5/5 za Hellblade 2, drugi sajtovi poput GameSpot, PCGamer i Metro su bili manje zainteresovani za igru, dajući ocene 6/10 i ispod.
To znači da, iako je Microsoft navodno pratio za 90 ukupno na Metacriticu, Hellblade 2 je zapravo debitovao sa ukupnom ocenom 81, na osnovu 77 kritičkih recenzija. Na Open Criticu, ovo se poboljšava na ukupnu ocenu 82 na osnovu gotovo 90 kritičkih recenzija. Na Steamu, igra ima ocenu ‘Very Positive’ na osnovu preko 200 korisničkih recenzija do sada.
Play.co.rs