Generalni direktor Volvoa, Džim Rovan, deli uvid u buduće strategije i ciljeve kompanije, posebno na tržištu električnih automobila. Volvo ima za cilj potpuni prelazak na električna vozila (EV) do 2030. godine.
Uprkos ubrzanom tempu Volvoa ka električnim vozilima, Rovan naglašava važnost saradnje u standardizaciji mreža za punjenje radi veće efikasnosti i pogodnosti.
Govoreći o globalnom napretku u elektrifikaciji, Rovan primećuje različite brzine usvajanja u regionima kao što su SAD, Evropa i Kina. Volvo strateški nudi hibridna plug-in električna vozila (PHEV) kako bi zadovoljio različite nivoe spremnosti tržišta.
Što se tiče budućeg pravca kompanije, Rovan samouvereno tvrdi da fokusiranje na električna vozila nije rizičan potez, navodeći Teslin uspeh kao dokaz tržišne održivosti potpuno električnih brendova. Predstojeći Volvoovi modeli, uključujući električni MPV EM90 i kompaktni SUV EX30, imaju za cilj da iskoriste zahteve tržišta u nastajanju.
Uprkos izazovima u prelasku na električne strategije, Rovan ostaje optimista u pogledu automobilske revolucije, naglašavajući pojednostavljeni lanac snabdevanja i povećanu profitabilnost povezanu sa proizvodnjom električnih motora (nada se marži od 20 procenata). On samouvereno predviđa postizanje pariteta u profitu između EV i automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
AutoRepublika