Iako se ultraluksuzni brend nikada nije bavio time da osnaži obim prodaje, plasman automobila je ono što na kraju drži kompaniju u životu. Firma sa sedištem u Gudvudu, kao deo carstva grupe BMW, nastoji da u celokupnoj automobilskoj industriji ponudi najbolje opcije individualizacije vozila. To je verovatno jedini proizvođač automobila koji ne prodaje dva identična automobila. U takvim okolnostima postoji više mogućnosti ostavljanja ličnog pečata kupca.
Novi šef kompanije je u razgovoru s novinarima najstarije automobilske redakcije na svetu (misleći na medij, ne na individue) Autocar, rekao je da je planirano proširenje jedine fabrike pod kontrolom kompanije. Kris Braunridž, koji je zamenio Torstena Miler-Otvosa u novembru 2023, kazao je da su lokalne vlasti odobrile veliko proširenje objekata u Zapadnom Saseksu. Ojačani proizvodni kapacitet će omogućiti Rolls-Royceu da unapredi svoju lakirnicu.
Ovo se može opisati i kao „problem iz raja“, ali je proširenje proizvodnih kapaciteta neophodno, najpre uzimajući u obzir da više od polovine kupaca želi dvobojnu završnu obradu. Rolls-Royce trenutno ne može da zadovolji potražnju, jer u proizvodnom miksu brenda, samo oko 15% sklopljenih četvorotočkaša kombinuje dve boje karoserije.
Glavna marka BMW-a, slično kao i Rolls-Royce takođe nudi vozila s dvobojnim školjkama. Međutim, ovde je grupa ograničena samo na perjaničnu Seriju 7 (uključujući baterijski i7). Ideja ukrštanja dve boje na karoseriji, čoveka s ukusom će olakšati za pozamašnih desetak – jedanaest hiljada evra, što ovu opciju čini jednom od najskupljih u paleti BMW-a.
Kao što možete i zamisliti, proširenje u Gudvudu se neće dogoditi preko noći. Dok će lakirnica biti prva hala koja će biti završena, ceo posao na gradilištu neće biti kompletiran do 2028. godine, ili čak i do 2029. Kris Braunridž je naveo da će veći broj individualizovanih automobila biti moguć nakon sprovedenih unapređenja u fabričkim halama.
U međuvremenu je obnarodovan podatak koji otkriva da je obim prodaje Rolls-Roycea blago splasnuo u prvom tromesečju 2024. godine. Isporuke ka kupcima su umanjene za 7% na 1.525 jedinica. Međutim, slabiji rezultat se delimično objašnjava povlačenjem ponude modela Wraitha i Dawna. Iako su knjige porudžbina za oba vozila zatvorene 2022. godine, isporuke kupcima su i dalje vršene dobar deo 2023. Potražnja bi trebalo da poraste sada kada je Cullinan, koji je najprodavaniji model brenda, prošao kroz postupak zatezanja bora.
AutoRepublika