1. Marta 2024.

Revolucija? Honda napravila hibrid koji ide na vodonik 

U pitanju je plug-in hibrid koji se takođe može pokretati vodoničnim gorivnim ćelijama.

Koji pogon je najbolji za svakodnevnu upotrebu i životnu sredinu? Električni, vodonik, plug-in hibrid, potpuni hibrid ili nešto treće?

Debata je življa nego što je bila godinama. Mnogi ljudi veruju u vodonik, ali do sada se ta tehnologija nije proširila. Honda sada ima novi adut sa modelom CR-V e:FCEV, a tehnologija je uzbudljiva i inovativna.

Naime, ovaj automobil nije ništa drugo do plug-in hibrid koji se takođe može pokretati vodoničnim gorivnim ćelijama. CR-V je tako prvi plug-in hibrid na svetu koji radi na vodonik.

Kao i sva vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama, automobil pokreće električni motor. Razlika je u tome što automobil ima i veliku bateriju od 17,7 kWh koja se može puniti električnom energijom.

Pored toga, automobil ima dva rezervoara za vodonik u koja staje 4,3 kg ovog goriva.

Auto emituje samo vodenu paru i Honda se nada da će kombinovati najbolje od oba sveta.

Automobil ima domet samo na bateriju do 47 km, dok mu vodonik daje dodatnih 435 km.

Glavna prednost rada na baterije je što postajete manje zavisni od pronalaženja stanica za punjenje rezervoara vodonikom, što može biti izazov.

Doduše, sa ovako malim električnim dometom i skromnim brojem stanica za punjenje čak i u razvijenim zemljama možete biti u problemu.

Ukupna snaga pogonskog sistema je 175 KS, i prenosi se na na prednje točkove, a osnova automobila je Honda CR-V najnovije generacije.

Gorivne ćelije se proizvode u Ohaju u Sjedinjenim Državama u saradnji sa GM-om.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare