Renault daje velika obećanja u vezi s lansiranjem novog električnog automobila Renault Scenic. Ako živite u Velikoj Britaniji, reklamna kampanja Renaulta obećava britanskim kupcima – dobar brak! Renault opisuje Scenic kao porodični automobil s puno prostora i udobnošću za celu porodicu. Dakle, jednostavno nema razloga za svađu putnika.
Kampanja je nadahnuta kroz istraživanje koje je sproveo Renault i koje pokazuje da petina (21 posto) Britanaca navodi da greške u vožnji izazivaju većinu svađa između njih i partnera u automobilu, zatim sledi 20 posto koji kažu da je uzrok svađe način vožnje partnera. Istraživanje je takođe pokazalo da su tri glavne karakteristike koje pomažu u poboljšanju raspoloženja u automobilu: udobna sedišta (42 posto), dobar muzićki sistem (26 posto) i dovoljno prostora za sve (26 posto).
Kako piše Revija HAK, Renault zato navodi da ima potpuno pravi automobil za porodicu pa čak nudi mogućnost vraćanja automobila i dobijanja punog povraćaja novca – ako se kupac Scenica razvede tokom godinu dana.
– Svi smo bili u takvoj situaciji, jednostavno parovi nisu uvek u harmoniji. Ova jedinstvena kampanja pokazuje koliko je Renault siguran u svoj model Scenic i njegovu sposobnost da donese radost u porodični život – rekao je Noel Bunting, kreativni direktor Renaultove reklamne agencije Publicis London.
Ponuda dolazi s nekoliko klauzula. Automobil mora da bude privatno kupljen i morate da prođete dokumentovani razvod ili odjavu partnerstva, a sve mora da potvrdi i sud.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Renault