Pojavivši se prošle godine, Renault Megane RS Ultime brzo je rasprodat (1.976 primeraka) uprkos njegovoj nabavnoj ceni od 53.450 evra i kazni (malus) od skoro 15.000 evra. Međutim, oni koji su propustili priliku imaju mogućnost da „preokrenu sudbinu“ surfovanjem na sajtovima koji se bave prodajom automobila.
Primećeno je da vozila nisu poskupela. Naprotiv, nekoliko još uvek novih primeraka sportskog kompakta se čak nudi po cenama nižim od onih koje je brend otkrio pre godinu dana.
Dva Meganea RS Ultime koja nikada nisu „videla drum“ prodaju se do 1.500 evra jeftinije nego kada su lansirani. Nalaze se u Ardenima i pripadaju jednom vlasniku. Prvi je crni primerak i nosi broj 430. Košta 51.999 evra. Drugi dolazi u biserno beloj boji i košta 52.999 evra. Na prvi pogled ovo može izgledati kao prevara. Ali to su jednostavno modeli kupljeni u Nemačkoj i Italiji po nižim cenama od onih na francuskom tržištu.
Ostaje činjenica da će novi kupac morati da plati ekološku kaznu, osim ako ima invalidsku knjižicu ili ako je roditelj troje dece. Srećom, imaće koristi od skale 2023, a ne 2024, pošto su dva modela prvi put registrovana prošlog oktobra. Malus će tada dostići 14.881 umesto 45.990 evra ove godine. Na kraju, ukupna cena vozila iznosi 66.880 evra za crni model i 67.880 evra za beli model.
Ali moguće je kupiti Megane RS Ultime za još manje. Jer pojedini vlasnici koji su već platili kaznu prilikom prve kupovine ne prenose ceo iznos ovog poreza na prodajnu cenu. Ovo je slučaj, na primer, broj 610 koji je dostupan u salonu Renaulta u Bušmenu. Ovaj sportski automobil sa 3.800 km na satu prodaje se po ceni od 62.900 evra. To je skoro 5.500 evra manje od prvobitne cene.
U Nansiju, nova kopija se nudi po ceni od 59.900 evra bez ikakvog dodatnog poreza. To je zapravo model pretvoren u službeno vozilo. Ovaj Megane RS Ultime ima sertifikat CTTE o registraciji, kategoriju vozila koja je izuzeta od bilo kakve kazne. Na kraju krajeva, čini se da ovaj sportski automobil za koji je planirano da postane kolekcionarski predmet ne privlači publiku.
AutoRepublika