Promene na rešetki hladnjaka i farovima su očigledne na fotografijama, a Renault tvrdi da je smanjen nivo buke u kabini i poboljšana udobnosti u vožnji.
Renault postepeno osvežava svoju gamu vozila dajući svakom modelu novi “porodični” izgled, a najnoviji auto koji je restilizovan je kompaktni SUV Austral.
Međutim, kako navode u kompaniji, ova nadogradnja nije samo kozmetička – stižu i velika poboljšanja u komforu i rafinisanosti vozila.

Dizajnerske izmene inspirisane modelom Rafale – a nedavno primenjene i na osveženi Espace – verovatno će privući nove kupce.
Osveženi SUV ima potpuno novi prednji deo, uključujući i novu haubu, a ne samo plastične delove, što sve zajedno čini prilično skupim osveženjem za Renault.

Dijamantski logo kompanije sada je u potpunosti smešten unutar nove, “oštrije” oblikovane rešetke hladnjaka, umesto da se proteže u isečeni deo haube kao do sada.
Takođe, tu su i nova, tanja prednja svetla čiji DRL elementi (dnevna svetla) više nisu odvojeni i postavljeni ispod farova, već sada imaju oblik “avionskih krila” i nezavisno su montirani u potpuno nove branike.

Renault nije propustio priliku da izvrši izmene i na zadnjem delu vozila, iako su one suptilnije.
Zadnja svetla imaju sličan oblik, ali su nešto kraća, uprkos industrijskom trendu širokih svetlosnih traka, a Renault logo više nije trodimenzionalan.

Unutrašnjost i poboljšana tehnologija
Unutrašnjost zadržava poznatu 12,3-inčnu instrument tablu i 12-inčni infotejnment ekran, što će biti poznato svakome ko je već vozio aktuelni Austral.
Međutim, ovaj put infotejnment sistem sa Google podrškom dolazi sa više dostupnih aplikacija.
Osveženi Austral ima unapređenu ergonomiju sedišta sa dodatnim jastučićima za bolju podršku prilikom dinamične vožnje, posebno kada se iskoristi puni potencijal hibridnog pogona koji kombinuje dva elektromotora i 1.2 litarski benzinski motor sa ukupno 200 KS.

Renault tvrdi da novi Austral nije samo udobniji, već i tiši u vožnji.
SUV sada nudi bolje dihtovanja vrata, poboljšane osnove bočnih retrovizora i bolju izolaciju ispod haube, dok Alpine verzija dobija i laminirano staklo na prednjim vratima, što dodatno smanjuje buku u kabini.
Pored toga, unapređeni nosači motora smanjuju vibracije koje se prenose u unutrašnjost vozila.