uveni reditelj Fransis Ford Kopola optužen je da je pokušao da “poljubi neke oskudno odevene statistkinje” radeći na njegovom predstojećem filmu “Megalopolis”.
U izveštaju koji je u utorak objavio The Guardian detaljno je opisano ponašanje Oskarom nagrađenog reditelja (85) usred snimanja njegovog najnovijeg filma, i citiraju se brojni insajderi koji su “osećali da je Kopola bio “staromodan” u svom ponašanju prema ženama”.
Očevici su naveli da je tokom snimanja scene u klubu poznati reditelj “ušao na scenu i pokušao da poljubi neke od statistkinja koje su bile u toplesu ili oskudno odevene”. Inače, reditelj filmskih klasika poput “Kuma” i “Apokalipse danas” planira da premijerno prikaže novi film na Kanskom festivalu ove nedelje.
Povodom skandala na snimanju predstojećeg filma, Daren Demetre, njegov producent, objasnio je da je Kopola svojim postupcima tokom snimanja klupske scene pokušavao da filmu da potreban ton.
“Frensis je uspešno producirao i režirao ogroman nezavisni film, donoseći sve teške odluke kako bi osigurao da bude isporučen na vreme i u skladu sa budžetom, i dalje ostajući veran svojoj kreativnoj viziji”, rekao je on.
Izveštaj Gardijana otkrio je da je nekoliko članova ekipe bilo nezadovoljno svojim iskustvima na snimanju filma, koji je doživeo značajne promene kako u vizuelnim efektima tako iu članovima umetničkih timova na setu, piše Dejli mejl.
” Ovo zvuči sulud, ali bilo je trenutaka kada smo svi stajali i pitali se da li je ovaj tip ikada ranije snimio film”, rekao je jedan član ekipe na snimanju.
“Svi smo bili svesni da učestvujemo u nečemu što bi moglo da bude zaista tužan kraj njegove karijere”, prokomentarisao je drugi član filmske ekipe.
Štaviše, opisali su kreativni proces snimanja filma kao “frustrirajući i neefikasan”, a Kopolu kao neorganizovanog. Tvrde i da je insistirao na nadgledanju svih aspekata proizvodnje.
“Često bi se pojavljivao ujutru pred te velike sekvence i pošto nije bio pravljen plan, često bi satima samo sedeo u svojoj kući, ne razgovarajući ni sa kim, a često je i pušio marihuanu”, ispričao je član filmske ekipe. Druga osoba koja je učestvovala u snimanju istakla je da bi “prošli sati i sati a da se ništa ne snimi”.
Prema pričama, zbunjena filmska ekipa bi svakodnevno “odlazila odmahujući glavom pitajući se šta su upravo radili poslednjih 12 sati”.
U jeku snimanja filma, Kopola se bavio i bolešću svoje supruge Eleanor Coppola, koja je umrla prošlog meseca u 87. godini. Elenor je bila prisutna na snimanju filma “sve dok je bolest nije sprečila da bude tamo”, rekao je portparol režisera za Gardijan.