Triumph je predstavio dugo očekivani Scrambler 400 X, drugi model nakon Speed 400.
Scrambler 400 X ima potpuno novi jednocilindarski motor od 398 kubika, kakav se nalazi na Speed 400. Ova jedinica isporučuje 39,5 KS na 8.000 o/min i 37 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 6.500 o/min. Triumph je napravio specifične modifikacije rama, sedišta, upravljača i nekih drugih elemenata kako bi stvorio jedinstvenu poziciju i stav za vožnju.
Opremljen DOHC motorom sa četiri ventila sa jednim cilindrom, Scrambler 400 X može da se pohvali smanjenom inercijom ventila i balansnim vratilo koje se okreće unazad kako bi se minimalizovale vibracije. Takođe, nudi promenljivu kontrolu proklizavanja, novo kvačilo i šestostepeni menjač.
Ogibljenje ima povećan hod, sa 150 mm napred i pozadi, omogućavajući laku upotrebu van puta. Gume Metzeler Karoo Street obezbeđuju odlično prianjanje na labavim površinama, a istovremeno zadržavaju performanse na putu. Scrambler 400 X takođe ima nekoliko dizajnerskih elemenata tipičnih za skrembler motocikle, uključujući štitnike za ruke, rešetku farova, štitnik od udara motora i zaštitu hladnjaka.
Njegov dizajn rama, hibridna konfiguracija kao na Speed 400, nudi stabilnost i kontrolu. Motocikl ima veću visinu sedišta od 833 mm, ali ostaje pogodan za većinu vozača. Sa povećanjem težine od samo 9 kg u poređenju sa Speed 400, Scrambler 400 X je s punim rezervoarom goriva težak ukupno 179 kg.
Motomagazin.rs