5. Oktobra 2023.

Prvi pogled na novi Ducati DesertX Rally

Ducati je svetu predstavio novi DesertX Rally za 2024. godinu — zastrašujući terenski motocikl dizajniran da podigne iskustvo vožnje za entuzijaste.

Nadovezujući se na već impresivan DesertX, Rally izdanje donosi mnoštvo poboljšanja, posebno kada su ogibljenje i felne u pitanju, zadovoljavajući zahteve ozbiljnih enduro vozača.

U srcu Ducati DesertX Rally modela je Ducatijev robusni Testastretta agregat zapremine 937 kubika. Ova jedinica se može pohvaliti snagom od 110 KS na 9.250 o/min i 92 Nm obrtnog momenta na 6.500 o/min, osiguravajući uzbudljivo iskustvo van puta.

Jedna od istaknutih karakteristika DesertX Rally je njegov unapređeni sistem ogibljenja. Prednje sada ima 48-milimetarsku KYB viljušku sa zatvorenim kertridžom.


Primenjen je pedantan inženjering da bi se kavitacija svela na najmanju moguću meru, korišćenjem zatvorenog dizajna kertridža, dok je trenje smanjeno kroz Kashima premaz na cevima viljuške i DLC premaz na klizačima.

Pozadi, KYB amortizer sa klipom od 46 milimetra nudi podesivu kompresiju pri velikim i malim brzinama, kao i mogućnost podešavanja predopterećenja i odskoka.

Ova poboljšanja dovode do impresivnog hoda vešanja—250 mm napred i 240 mm pozadi. Motocikl nudi značajan klirens od 280 mm.

Da bi se dodatno poboljšala kontrola, podesivi Ohlins amortizer je integrisan u upravljač, koji radi u skladu sa nadograđenim sistemom ogibljenja.

DesertX Rally donosi žbičane Excel Takasago felne od ugljeničnog čelika, male težine.

U poređenju s fabričkim felnama DesertX modela, one štede 0,5 kilograma. Napred je 21-inčna felna, a pozadi od 18 inča, dok su obe ušuškene u Pirelli Scorpion Rally STR pneumatike visokih performansi.

Ducati nije zanemario sitnije detalje na novoj mašini. Motocikl sada ima visoki prednji blatobran. Obrađene stege za viljuške, podesive pedale kočnice i menjača, i prepoznatljiva Iron Giant grafika —ekskluzivno za ovaj model—dodaju njegovoj vizuelnoj privlačnosti. Ova poboljšanja dopunjuju postojeći skup funkcija koje se nude na standardnom DesertX dvotočkšašu.

Za vozače koji traže veću autonomiju, Ducati nudi opcioni pomoćni rezervoar za gorivo koji se postavlja na zadnjem delu motocikla.

Ovaj dodatak obezbeđuje dodatnih 8 litara kapaciteta za nošenje goriva, što rezultira procenjenim povećanjem autonomije za 40% u poređenju sa standardnim rezervoarom od 21 litra.

Novi Ducati DesertX Rally je spreman da redefiniše iskustvo terenske avanture sa svojim sjajnim motorom, naprednim ogibljenjem i vrhunskim felnama. Bilo da osvajate neravne staze ili krećete na duga putovanja, ovaj motocikl obećava neuporedivo iskustvo vožnje za entuzijaste širom sveta.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare